Aktualności
Krystowczyk najlepszy w kartingu (zdjęcia, wideo)
Dużo emocji dostarczyła rywalizacja w I Grand Prix w Kartingu na torze Via Baltica w Grzymałach Szczepankowskich. W finałowym wyścigu najlepsi okazali się reprezentanci Łomży - Michał Krystowczyk, który wyprzedził pewnie drugiego na mecie Adama Rysia.
Trzecie miejsce zajął Grzegorz Krupiński z Czerwina, a na czwartej lokacie uplasował się Konrad Kwiatkowski z Ostrołęki. Do rywalizacji w zawodach ostatecznie przystąpiło 31 zawodniczek i zawodników z Ostrołęki, Ostrowi Mazowieckiej, Łomży, Piątnicy oraz ościennych powiatów.
Każdy z uczestników rywalizował w eliminacjach, z których zwycięzcy poszczególnych grup wywalczyli bezpośrednio prawo startu w ćwierćfinałach. Pozostali zawodnicy mieli możliwość dalszej rywalizacji w wyścigach repasażowych i awansu do najlepszej ósemki rywalizacji.
W niedzielne popołudnie na torze pojawiły się osoby, które trenują karting od kilku miesięcy, ale również zawodniczki i zawodnicy dopiero rozpoczynający swoją zabawę z tym sportem. Specjalne wyróżnienie trafiło do Karoliny Dąbrowskiej, która była jedyną zawodniczą w stawce i pewnie wywalczyła awans do półfinału, w którym musiała uznać wyższość rywali.
Gośćmi specjalnymi imprezy byli Jakub Rość z JR Racing Team, który zaprezentował profesjonalne gokarty na których rywalizują zawodnicy z jego stajni oraz magik Łukasz Grant, który dał niezwykły pokaz swoich umiejętności i wzbudził duży aplauz licznie zebranej publiczności podczas imprezy w Grzymałach Szczepankowskich.
Dekoracji najlepszych zawodników I Grand Prix Via Baltica dokonali właściciel toru Jacek Techmański oraz sponsor imprezy Marcin Śpiewak z firmy Konkret marketpozyczkowy.pl. Do zawodników trafiły atrakcyjne nagrody rzeczowe ufundowane przez sponsorów imprezy.
Sponsorzy imprezy: Konkret marketpozyczkowy.pl, Piekarnia Kurpiowska Serafin, Pizzeria Da Grasso, Siłownia Forma5 Club, Salon Oświeltenia Ledin.pl, Łubudu Bowling & Good Time, Last Minute Service, Warsztat Samochodowy Autopuls, Salon Kosmetyczny Spaja, Hotel Via Baltica.
Partnerem imprezy jest Sportowa Agencja Informacyjna ADMEDIA. Patronat medialny: Moja Ostrołęka, OstrowMaz24.pl, Mylomza.pl, Przasnysz.eu, Makow24.pl i Telewizja Kablowa Esprit.
Zobacz zdjęcia:
I Grand Prix Via Baltica na torze w Grzymałach Szczepankowskich (13.08.2017)
- Odsłon: 16676
- Komentarzy: 5
- 09:19, 14.08.2017r.
» Powiązane artykuły
Aktywne Dzieciaki. Zera i Mróz przykładem, że warto (zdjęcia)
Aktywność sportowa dla dzieci to ważna sprawa. Sukcesy dzieci z Klubu Aktywnych Dzieciaków cieszą rodziców, nauczycieli, trenerów i pomysłodawców inicjatywy. Klub Aktywnych Dzieciaków to inicjatywa, której organem prowadzącym było stowarzyszenie Projekt Radomir. Wszystko zaczęło się w roku 2018 podczas „Aktywnych Wakacji”.
Pomost w Ostrołęce ochrzczony. Piękne zawody! (zdjęcia)
Ciąg dalszy historii ostrołęckich ciężarów nastąpił 13 kwietnia, kiedy to w hali sportowo widowiskowej im. A. Gołasia odbyły się historyczne zawody w podnoszeniu ciężarów. Były to Otwarte Mistrzostwa Ostrołęki do 15 lat pod patronatem prezydenta Ostrołęki i przewodniczącego Rady Miasta Ostrołęki.
Przerzucą kilka ton! Koniecznie to zobacz
W sobotę odbędą się Otwarte Mistrzostwa Ostrołęki do lat 15 w podnoszeniu ciężarów. Po raz ostatni przedstawiciele tej dyscypliny mieli okazję zaprezentować się w naszym mieście blisko 35 lat temu!
Ale wynik Radka Krupy! Kalwara na podium (zdjęcia)
Ostrołęccy ciężarowcy dzielnie walczyli na mistrzostwach Mazowsza w podnoszeniu ciężarów do 20 lat. W Światowym Dniu Sportu na pomoście w Centrum Sportu w Raszynie pojawiło się dwóch przedstawicieli UKS-u Atleta.
Przerzucą setki ton! I to w Ostrołęce
To dzieje się na naszych oczach. Po raz pierwszy od 35 lat w Ostrołęce odbędą się zawody w podnoszeniu ciężarów. Organizatorem zmagań będzie UKS Atleta.
» Wasze komentarze
Tekemov @ 13:49, 14.08.2017r. IP: *.*.44.234
Brałem udział i mimo że zabawa była przyjemna, muszę się odnieść krytycznie do organizacji wyścigów.
Otóż o wygranej w wyścigu nie decydowały umiejętności, tylko to, który kart zawodnik wylosował. Widać było gołym okiem, że
jeden wózek ma bezsprzeczną przewagę na torze (11) - lepsze przyspieszenie i lepszą przyczepność. Drugi wózek prawie mu dorównywał(13), natomiast 2 pozostałe były wolniejsze.
W takiej sytuacji na linii startowej przynajmniej powinno się ustawiać karty od najwolniejszego na pole position itd. Choć oczywiście przed organizacją zawodów najlepiej by było, gdyby gospodarz doprowadził je do wyrównanego stanu technicznego.
2. kwestia: raz startuje 4 karty, raz 3, raz 2. Nieużywane w danym wyścigu stoją i stygną im opony i silniki zamiast wsadzaić w nie gospodarza żeby zrobił też rundę na końcu stawki. Jak myślicie, które zostawały na postoju w boksie?
Oczywiście te wolniejsze, i pogłębiała się przepaść w ich wydajności na torze.
Podejrzewam że Pan Techmański zdawał sobie z tego sprawę, przynajmniej powinien, ale miał nadzieję że amatorzy nie zauważą. Otóż zauważali.
Jak się ktoś nastawił na wyrównaną rywalizację (w końcu to nawet nie byle wyścig, tylko Grand Prix :)), to ta amatorska organizacja naprawdę rozczarowała.
I wniosek jest taki, że jak chcecie się pościgać jako dorośli faceci we czterech, to nie w Via Baltica. Choć we 2 byłoby jeszcze względnie uczciwie.
Kowal @ 14:47, 14.08.2017r. IP: *.*.91.196
Potwierdzam to co napisał Tekemov. Organizacja i niektóre gokarty były słabe.
Tim @ 14:51, 14.08.2017r. IP: *.*.31.137
No dobrze, ale ja jeździłem 8 i wygrałem dwa razy i z 11 i 13. To może jednak liczył się dobry kierowca bardziej?
Kato @ 15:33, 14.08.2017r. IP: *.*.167.156
Moim zdaniem jak na pierwszy raz nie było źle. Zawsze można coś poprawić. Zabawa była dobra, a wpisowe bardzo niskie.
Jerry @ 16:11, 14.08.2017r. IP: *.*.31.49
Zgadzam się z Tekemovem i Kowalem. Wybieram inne tory.