« Powrót do serwisu Moja Ostrołęka

Czwartek, 28 marca 2024 r., imieniny Anieli, Renaty, Kastora

Moja Ostrołęka

Aktualności

Koniec folwarku Juchniewicza

Robert Juchniewicz stracił stanowisko dyrektora Miejskiego Zarządu Obiektów Sportowo-Turystycznych i Infrastruktury Technicznej w Ostrołęce (MZOS-TiIT). Miejską spółką zajmującą się głównie sportem zarządzał od października 2007 roku.


To kolejna dymisja po wyborczej zmianie w naszym mieście i objęciu urzędu prezydenta przez Łukasza Kulika.

 

Robert Juchniewicz to bliski współpracownik Arkadiusza Czartoryskiego. W przeszłości był dyrektorem jego poselskiego biura. Zanim Janusz Kotowski został prezydentem miasta w 2006 roku, Juchniewicz szeroko rozglądał się za polityczną karierą. Bywał na spotkaniach zarówno polityków Prawa i Sprawiedliwości, jak i Platformy Obywatelskiej. Ostatecznie to partia Kaczyńskich wygrała ówczesne wybory, a Robert Juchniewicz w 2007 roku okazał się być najlepszym kandydatem na dyrektora miejskiego ośrodka sportu i rekreacji przekształconego później w Miejski Zarząd Obiektów Sportowo-Turystycznych i Infrastruktury Technicznej w Ostrołęce.

 

Juchniewicz uchodzi za człowieka zaradnego. Zarządzanie miejskim sportem przebiegało bez większych afer w mediach. W 2017 roku przy okazji organizowania Półmaratonu Kurpiowskiego zwrócono uwagę na dyskryminację kobiet, które otrzymują gorsze nagrody niż mężczyźni, choć biorą udział w tych samych zawodach.

 

Reklama Miłość do Korony

O wiele bardziej "Juhas" znany jest ze swojej miłości do klubu piłkarskiego Korona Ostrołęka. Dyrektor Robert Juchniewicz często podkreślał swoje związki z zespołem ostrołęckiej Korony. Mówił, że budował ten klub piłkarski i od lat go wspierał. W przeszłości pełnił nawet funkcję dyrektora sportowego. W 20-letniej historii drużyny złotymi zgłoskami zapisał się prywatny przedsiębiorca Roman Szkopek, który przez lata utrzymywał klub. Po jego rezygnacji w 2014 roku Juchniewicz nie pozostał wobec ulubionej drużyny obojętny.

 

Wiceprezesem klubu w 2014 roku został Jarosław Nowak, polityk PiS i szef firmy "Ostrada", która za rządów Janusza Kotowskiego wygrywała w mieście większość przetargów na budowy i remonty dróg.

 

Pracę w miejskiej spółce zarządzanej przez Roberta Juchniewicza zaczęli znajdować piłkarze Korony Ostrołęka. Pracowali na różnych umowach, także "zlecenie" i zajmowali się różnymi sprawami. Piłkarze pomiędzy treningami pobierali np. opłaty od kupców na miejskim targowisku przy ul. Targowej, pracowali na stadionie czy w grupie remontowej.

 

Także prawa ręka Romana Szkopka ds. klubu Korony Ostrołęka, Michał Robaszkiewicz, znalazł pracę w zakładzie zarządzanym przez Juchniewicza. Robaszkiewicz to trener młodzieży w Koronie. Przez lata, jeszcze za czasów prezesa Romana Szkopka, zajmował się wszelkimi sprawami związanymi z klubem: rozliczeniami, organizacją wyjazdów, zgłoszeń itp. Gdy Szkopek wycofał się z dalszego finansowania klubu, Robaszkiewicz odszedł z pracy w jego firmie, został członkiem nowego zarządu Korony Ostrołęki (2014 r.) i trafił pod skrzydła Juchniewicza.

 

Reklama Za czasów Juchniewicza Jakub Krajewski został kierownikiem hali im. Arkadiusza Gołasia. W 2014 roku objął funkcję prezesa klubu Korony Ostrołęka. Niech nikogo jednak nie dziwi, że w ślad za byłym prezesem ulubionego klubu Juchniewicza poszła żona Jakuba Krajewskiego, która też znalazła pracę w miejskiej spółce.

 

Niektórzy pracownicy są tak zżyci z Robertem Juchniewiczem, że o swoim szefie, także w rozmowach z innymi pracownikami MZOS-TiIT, mówią "per ty".

 

W recepcji hotelu przy ul. Witosa, który podlegał Juchniewiczowi, pracowała m.in. partnerka Marcina Truszkowskiego, byłego szkoleniowca Korony Ostrołęki. Znanych nazwisk związanych m.in. z Koroną Ostrołęka zatrudnionych w spółce kierowanej przez Juchniewicza może być jeszcze więcej. Czekamy na treść wyjaśnień złożonych przez byłego dyrektora i strukturę zatrudnienia.

 



 

Na pomoc Juchniewicz

Pod skrzydła Juchniewicza trafiali także politycy PiS, którzy niejako na przechowanie znajdowali pracę w miejskiej spółce. W 2010 roku Mariusz Mierzejewski został miejskim radnym startując z list Prawa i Sprawiedliwości. Musiał wówczas zrezygnować z pracy w ratuszu, jednak szybko znalazł zatrudnienie w Miejskim Ośrodku Sportu i Rekreacji. Zatrudnienie w miejskiej spółce nie koliduje bowiem ze sprawowaniem mandatu radnego. Powstało wtedy nieoczekiwanie nowe stanowisko. Mierzejewski został "informatorem turystycznym" w MOSiR (obecnie MZOS-TiIT). Rok później został dyrektorem nowej miejskiej pływalni.

 

Reklama Ta sama historia powtórzyła się pięć lat później, a jej bohaterem był ówczesny przewodniczący rady miasta Jerzy Grabowski, który na dobre rozstał się z kolejnictwem i znalazł się na bezrobociu. Grabowski zarejestrował się w Powiatowym Urzędzie Pracy. Na nową posadę nie czekał jednak długo. Oferta napłynęła z Miejskiego Zarządu Obiektów Sportowo-Turystycznych i Infrastruktury Technicznej w Ostrołęce, którym zarządzał w tym czasie Juchniewicz. Grabowski zatrudniony został pierwotnie w ramach prac interwencyjnych, czyli umowy częściowo refundowanej ze środków Powiatowego Urzędu Pracy. W miejskiej spółce na stanowisku kierownika ds. gospodarczych. Trudno powiedzieć jak często i czy w ogóle pojawia się w pracy. Za czasów rządów Janusza Kotowskiego był stale widywany w ratuszu i na miejskich uroczystościach. Jakość jego pracy z pewnością oceni niebawem trwający audyt.

 

Lepszy sort

Przed jesiennymi wyborami w 2018 roku coraz głośniej mówiło się o nierównym traktowaniu klubów w dostępie do miejskich boisk i hali sportowej. Według osób związanych ze sportem w mieście Korona Ostrołęka miała wnosić tylko symboliczne opłaty za korzystanie z boisk i hali sportowej. W tej sprawie interweniował nawet wicemarszałek Sejmu Stanisław Tyszka z ugrupowania Kukiz'15. Polityk chciał uzyskać wykazy faktur i pracowników. Jak pisał, robił to w trosce o finanse miejskiej spółki, by sprawdzić czy nie doszło do nieprawidłowości. Sprawa jednak bardzo szybko ucichła. Nie wiadomo czy polityk uzyskał z MZOS-TiIT jakiekolwiek dokumenty. Czy doszło do uchybień ostatecznie nie ustalono.

 

Konflikt z nową władzą w mieście

Juchniewiczowi nie podobała się decyzja nowej władzy w sprawie organizacji miejskiego sylwestra na stadionie miejskim. Dyrektor MZOS-TiIT przestrzegał przed ryzykiem zniszczeniem murawy. Na szczęście 31 grudnia pogoda sprzyjała. Jak stwierdził Robert Juchniewicz murawa została zniszczona w mniejszym stopniu niż się spodziewano, ale są miejsca na boisku, które będą potrzebowały dodatkowych nakładów pracy i środków finansowych, by przywrócić stan poprzedni.

 

Pod koniec grudnia prezydent Łukasz Kulik zobowiązał Roberta Juchniewicza do złożenia wyjaśnień. Dyrektora miejskiej spółki pytał m.in. o strukturę zatrudnienia, zakupy w spółce oraz sprawę dotyczącą procesu kruszenia gruzu na targowisku miejskim. Odpowiedzi na te pytania nie trafiły jeszcze do opinii publicznej. Dziś wiadomo jednak, że współpraca Kulika i Juchniewicza zakończyła się.

 

Robert Juchniewicz ma 49 lat. W 2017 roku z tytułu umowy o pracę zarobił - jak wykazał w oświadczeniu majątkowym - 158 tys. 915 zł (brutto). Osiągnął też przychód z tytułu najmu w kwocie 8 tys. 150 zł (brutto). Ma oszczędności w kwocie ok. 44 tys. zł, a także 150 dolarów. Posiada dom o pow. 132,2 m kw. o wartości ok. 350 tys. zł (wspólnie z małżonką), mieszkanie o pow. 120,7 m kw. o wartości ok. 300 tys. zł, mieszkanie o pow. 36,21 m kw. w stanie deweloperskim o wartości 248 tys. zł (małżeńska wspólnota majątkowa) oraz działkę budowlaną o wartości ok. 53 tys. zł. Jeździ oplem astrą (kombi) z 2013 r. o wartości 24 tys. 200 zł. Nie ma zobowiązań finansowych w postaci pożyczek lub kredytów.

 

O utracie posady w MZOS-TiIT Robert Juchniewicz nie chciał z nami rozmawiać.

- Nie potwierdzam i nie zaprzeczam - stwierdził lakonicznie.

 

(Q)

Odsłon: 36218
Komentarzy: 123
10:53, 23.01.2019r.

« Powrót do strony głównej


» Powiązane artykuły

Borkowski z wymarzonym prezentem na urodziny!

Borkowski z wymarzonym prezentem na urodziny!

Za kilka dni będzie obchodził 28. urodziny. Zawodnik UKS-u Atleta Ostrołęka wybrał się do Siedlec, gdzie zostały rozegrane mistrzostwa Europy federacji XPC w trójboju siłowym. Jakub Borkowski wywalczył wicemistrzostwo!

Olesiński, Zaręba Witkowski i inni trenerzy z nagrodami (zdjęcia)

Olesiński, Zaręba Witkowski i inni trenerzy z nagrodami (zdjęcia)

W Ostrołęckim Centrum Kultury nagrodzono wyróżnienia i nagrody pieniężne trenerom oraz innym osobom wyróżniającym się osiągnięciami w działalności sportowej. 

Sportowcy z nagrodami (zdjęcia)

Sportowcy z nagrodami (zdjęcia)

W Ostrołęckim Centrum Kultury odbyła się gala, podczas której nagrodzono 46 wybitnych sportowców z Ostrołęki lub reprezentujących ostrołęckie kluby. Honorowanie dokonań sportowych w takiej formie odbywa się na podstawie specjalnie tej sprawie poświęconej uchwały podjętej przez Radę Miasta Ostrołęki w 2020 roku. 

Brewczyński pokazał, jak poprawnie chodzić z kijkami (zdjęcia)

Brewczyński pokazał, jak poprawnie chodzić z kijkami (zdjęcia)

Pogoda zmienną jest, ale na aktywnych ludzi można liczyć zawsze. Śnieg z deszczem nie przeszkodził w niedzielnym spotkaniu z mistrzem Marcinem Brewczyńskim w Obierwi. Nordic walking to coraz bardziej popularna forma aktywności fizycznej. Chodzimy tu i tam, ale czy robimy to poprawnie i z odpowiednim sprzętem!?

Piotrek w Love Island. Nasz człowiek w telewizji

Piotrek w Love Island. Nasz człowiek w telewizji

Do willi Love Island 9 w 10. odcinku wszedł Piotr Kowalczyk. 29-latek z Lelisa to wysportowany, wysoki i...nieufny mężczyzna, który pochodzi z naszego terenu. Piotrek od dziecka jest związany ze sportem. 

» Wasze komentarze

Ona @ 11:13, 23.01.2019r. IP: *.*.186.33

Tak najlepiej wszystkich pozwalniac i pozatrudniac swoich... Panie Prezydencie lepiej niech Pan sie wezmie za obietnice nam wyborcom obiecane a nie zwalnianie ludzi.

a @ 11:14, 23.01.2019r. IP: *.*.185.252

To było do przewidzenia, a artykuł wcale nie jest stronniczy.

leo @ 11:26, 23.01.2019r. IP: *.*.16.32

I tak wlaśnie trzymać panie PREZYDENCIE

Rebeliant Remek @ 11:27, 23.01.2019r. IP: *.*.230.142

Turbokozak senior mógł na kolei zostać jak taki pracuś, a nie doić z miasta. Jest tam jeszcze zatrudniony? PiS ciągle pyta o odśnieżanie. Będą mieli wiadomości z pierwszej ręki. A Magilla niech ostygnie. Rozbestwił się przy rumianym.

Jan Kowalski z Ostrołęki @ 11:28, 23.01.2019r. IP: *.*.31.14

To jest właśnie realizacja przedwyborczych zobowiązań.

Korona @ 11:31, 23.01.2019r. IP: *.*.24.145

To ze pomagał dzieciakom znaleźć prace to tylko pogratulować bo gdzie maja pracować skoro wszędzie chcą doświadczenia. Kulik zwalniasz spoko gościa z zawziętosci.

Brawo @ 11:35, 23.01.2019r. IP: *.*.0.231

Tak trzymać PANIE PREZYDENCIE wyborcy min na to liczyli:))

Waldek @ 11:41, 23.01.2019r. IP: *.*.181.16

BRAWO Panie Prezydencie,słuszna decyzja

Pracownik Roberta @ 11:42, 23.01.2019r. IP: *.*.228.42

Wcale nie taki spoko . pisze bo wiem pracowalem na hali golasia i okazal sie bucem. Wiec niech leci ze stolka. Nachapal sie juz chyba. Pozatym nic takiego nie wniosl do oki ze sportubpowiwlal schematy i tyle.

anty gall @ 11:43, 23.01.2019r. IP: *.*.91.88

czystki czystki czystki nic nowego w polityce był czas przywyknąć za 5 lat też będą

Jan Kowalski z Ostrołęki @ 11:44, 23.01.2019r. IP: *.*.31.14

To, że pomagał znaleźć pracę, to super, problem jednak polega na tym, że nie pomagał, a zatrudniał w miejskiej spółce, konkretne osoby, przez co inne, na to zatrudnienie nie miały szans.

Z jakiej zawziętości? - a co, Kulik ma jakieś prywatne porachunki z Juchniewiczem - jeśli o takich wiesz, to nam je przedstaw.

Tak, "Bogiem a prawdą", to już za samą postawę przy organizowaniu miejskiego Sylwestra, powinien pożegnać się ze stanowiskiem.

Adams @ 11:50, 23.01.2019r. IP: *.*.238.120

WRESZCIE! Ostrołęcki sport odetchnął z ulgą i to bez znaczenia kto tego pana zastąpi!
Płaczą tylko w jednym klubie, z lektury tekstu wynika w którym.

Glen @ 12:06, 23.01.2019r. IP: *.*.168.183

Nie na to liczyła Konopia-Konopki

@ 12:15, 23.01.2019r. IP: *.*.11.164

No i super tera kuxxa my

Mariusz @ 12:19, 23.01.2019r. IP: *.*.16.170

Kiedy Moja Ostrołęka napisze informacje o problemach z prawem Pana Macieja K. ?

Przecież to druga najważniejsza osoba w mieście zaraz po Prezydencie.

Prosimy o rzetelne informacje.

Korona @ 12:21, 23.01.2019r. IP: *.*.37.114

stek kłamstw i oszczerstw jeśli chodzi o nierówny dostęp do hal i obiektów oraz symbolicznych opłat.

Kibic z dala niech się nie ........... @ 12:25, 23.01.2019r. IP: *

Miejski sylwester był wielkim niewypałem podczas pokazu laserów ludzie opuszczali stadion tak więc tego bym nie wspominał

Jan Kowalski z Ostrołęki @ 12:31, 23.01.2019r. IP: *.*.31.14

Mariusz, z tego co mi wiadomo, to, póki co, na temat tych rzekomych problemów, wpłynęło do prokuratury anonimowe zawiadomienie, a więc pytanie kieruj do prokuratury.

Przecież była oficjalna informacja organizatora, że podczas pokazu laserów, nastąpiła awaria, a więc nie odbył się on w zapowiadanym zakresie, a firma organizująca pokaz nie otrzymała całości zapłaty, tylko jej część.

@ @ 12:32, 23.01.2019r. IP: *.*.104.132

Początek folwarku XXX.

Khal Drogo @ 12:33, 23.01.2019r. IP: *.*.51.193

Po pierwsze jak wymieniacie w artykule wzmiankę o Panie Romanie Szkopku to proszę z szacunkiem i naciskiem na "PAN" a nie Szkopek bo gdyby nie ten człowiek to nie było by klubu OTS Koron HiD Ostrołęka i w tamtym czasie tylko wyłącznie Pan Roman finansował ten klub z prywatnych pieniędzy a pieniądze które otrzymywała Korona w tamtym czasie z miasta w w całości trafiały na młodzież w klubie do czego Pan Roman również dokładał. Nie zapominajmy również że nie raz wspomagał także finansowo Narew Ostrołęka o czym nie wiele osób wie.
Po drugie znam osobiście Pana Roberta Juchniewicza i mimo że nie jest osobą która ma same zalety to mimo wszystko jest porządnym człowiekiem wiernym swoim przekonaniom i sympatiom jaką na pewno jest zespół Korony i nie widzę powodu żeby nie miał pomagać skoro miał taką możliwość, pewnie lepiej było pomagać byłemu zarządowi Narwi który doprowadził klub do bankructwa i zadłużył klub gdzie tylko się dało. A to że niektórzy byli z nim po imieniu i on sam to akceptował po za oficjalnymi spotkaniami to nie widzę w tym problemu przecież nie będą sobie panować i udawać że są dla siebie obcymi osobami skoro się znają, każdy człowiek tak robi w codziennym życiu więc nie rozumiem o co te halo.

do Pracownik Roberta @ 12:37, 23.01.2019r. IP: *.*.181.46

A czy ty miales stycznosc z dyrektorem lub az tak go blisko poznales ze stwierdzasz ze to buc ?
Skoro jestes bylym pracownikiem to ciesz sie nowa praca a bylego pracodawce zostaw w spokoju

Paweł @ 12:41, 23.01.2019r. IP: *.*.217.24

Szkoda Juchasa.Robienie z niego partyjniaka Rumianego to ostre przegięcie.Żył zawsze koło sportu i to było jego życie.Teraz przyjdzie nowy towarzysz z Po lub PSL i mam tylko nadzieję,że o sporcie będzie wiedział coś więcej niż z transmisji telewizyjnych.

Piłkarz @ 12:47, 23.01.2019r. IP: *.*.217.24

Pozdrowienia dla pana Szkopka.Wielki szacunek dla tego człowieka. Robert ty też się trzymaj Kulik szybko się skończy i wrócisz do ostrołęckiego sportu.

carlo @ 12:52, 23.01.2019r. IP: *.*.16.168

Wreszcie nie ma ludzi niezastąpionych brawo Panie Prezydencie

Kibic z dala niech się nie ........... @ 13:00, 23.01.2019r. IP: *

Zobaczymy co nowy dyrektor zrobi dla sportu bo Juchniewicz odnowił hotel hale paryzantow korty i starał się o remont stadionu tego z was nikt nie bierze pod uwagę

Adams @ 13:05, 23.01.2019r. IP: *.*.238.120


do kolegi wyżej

Tego hotelu to nie warto wspominać, bo nie wszystko przy jego budowie było jak należy. Nie wiem na ile z winy prezesa Juchniewicza a na ile urzędników i wykonawców, ale to nic dobrego do chwalenia się.

Akira Kisiogura @ 13:07, 23.01.2019r. IP: *.*.160.239

Kowalski co ty jesteś rzecznikiem ratusza , że się tak emitujesz i obruszasz????

Kibic z dala niech się nie ........... @ 13:18, 23.01.2019r. IP: *

A jeśli chodzi o sport to zróbcie jeden klub miejski a nie 10 które ciagno kasę z miasta a prywatne jak chcą niech się utrzymują same

nie jestem robotem @ 13:21, 23.01.2019r. IP: *.*.12.110

Maciej Kowalski z Ostrołęki

Jan Kowalski z Ostrołęki @ 13:28, 23.01.2019r. IP: *.*.31.14

Czy do tego, żeby wiedzieć, że to Ziemia kręci się wokół Słońca, trzeba być astrologiem?

Fakty, o których napisałem są ogólnodostępne, nawet dla Ciebie o Tobie podobnych, którzy uważacie chyba, że powinny one przyjść i Was... nastraszyć, może wówczas byście je zauważyli.

xxx @ 13:30, 23.01.2019r. IP: *.*.171.216

do JAN KOWALSKI:
Co Ty piszesz za brednie ? Przeciez tu wszystko jest wrzucane nawet to czego nie da sie czytac ? Czyzby ktos nie chciał zeby taki artukuł tu sie pojawił ? Piszecie o wszystkim i o wszystkich. A tu nagla zmiana wypowiedzi w MO ? Brak obiektywizmu itp.... to jest zenujace

Jan @ 13:37, 23.01.2019r. IP: *.*.160.230

Do Paweł 12.41. Coś było i jest na rzecxy z posłem. Był taki program Jaworowicz gdzie poruszaszano problem rodziny Juchniewiczów z Ostrołęki. Historię przedstawiał poseł Czartor..ski. O czymś to świadczy!

Gość @ 13:48, 23.01.2019r. IP: *.*.98.164

A obecnie folwark kaszanki i panszczyzne odrabia ogrodnik za miske strawy

Adolf @ 13:49, 23.01.2019r. IP: *.*.24.161

Brawo Panie Prezydencie. Dobra robota. Tak trzymać! A Ostrołęka odetchnie od tych pasożytów.

Pracownik roberta @ 13:52, 23.01.2019r. IP: *.*.228.42

Tak wiem że to buc nieraz pokazał to że nie szanuje ludzi, i nie tylko to pracując 5 lat można się dużo dowiedzieć o swoim pracodawcy nie mam dobrego zdania o tym gościu. I podkreślam to nie tylko moję zdanie a także kilku innych pracowników.

Kibic z dala niech się nie ........... @ 13:52, 23.01.2019r. IP: *

Co tu wiele gadać nowa władza wsadza własnych ludzi nic nowego

Jan Kowalski z Ostrołęki @ 13:57, 23.01.2019r. IP: *.*.31.14

O, czyjej zmianie wypowiedzi na MO piszesz?

Kibic z dala niech się nie ........... @ 14:04, 23.01.2019r. IP: *

Do pracownik Roberta
Wypowiadaj się za siebie a nie za wszystkich

Mieszkaniec @ 14:20, 23.01.2019r. IP: *.*.165.146

Super! Tak trzymać, zwalniać wszystkich bez wyjątku, czy był dobry czy zły. Osadzać swoimi bo oni napewno będą dobrzy. Cierpią tylko z tego powodu prości mieszkańcy, ale w końcu dla rządzących są oni najmniej ważni. Byle w końcu wyciągnąć po poprzednikach brudy i zatuszować swoje i swoich kolegów. Tak trzymać! I ku.rw... a kiedy film "Zimna wojna" by.dla.ki bez kszty honoru!? Film ma być grany, albo dyrektor ock do wywalenia na zbity ry.j od jutra. Do Łomży mam jechać oglądać???!

@ @ 14:21, 23.01.2019r. IP: *.*.104.132

Czy teraz dowiemy się ile będzie kosztować wymiana murawy?

Re @ 14:28, 23.01.2019r. IP: *.*.8.211

Narew zostala rozwalona. Teraz rozwala korone i to koniec ostroleckiego sportu jeszcze zniszczcie pekpol i mozna zaorac boiska

xxx2xxx @ 14:28, 23.01.2019r. IP: *.*.172.1

Do @
A po co wymieniać murawę??? Bo podeptana? Po to ona tam jest żeby ją deptać!
Myśl dziecko trochę.

Jan Kowalski z Ostrołęki @ 14:35, 23.01.2019r. IP: *.*.31.14

A, w jaki sposób cierpią z tego powodu prości mieszkańcy?

Xxx @ 14:36, 23.01.2019r. IP: *.*.34.195

Jeżeli stara ekipa zasłużyła miasto trzeba ich odwołać.

smok @ 14:53, 23.01.2019r. IP: *.*.180.136

cytat z kowalskiego - "To, że pomagał znaleźć pracę, to super, problem jednak polega na tym, że nie pomagał, a zatrudniał w miejskiej spółce, konkretne osoby, przez co inne, na to zatrudnienie nie miały szans."
kowalski, to jakie osoby miał zatrudniać? niekonkretne?

Jan Kowalski z Ostrołęki @ 14:56, 23.01.2019r. IP: *.*.31.14

Zapytajcie Tępego, jaki był klucz naboru pracowników, do wszystkiego co miało związek z miastem, za czasów sprawowania rządów przez PiS, przecież on się z tym nie krył, że podstawowym kryterium, było to, kogo kandydat zna i kto zna kandydata - przecież on to pisał, bez żadnego skrępowania, to czego się teraz spodziewacie?

smok @ 14:58, 23.01.2019r. IP: *.*.180.136

a TERAZ jakie są kryteria, kowalski?

smok @ 15:01, 23.01.2019r. IP: *.*.180.136

"podstawowym kryterium, było to, kogo kandydat zna i kto zna kandydata - przecież on to pisał, bez żadnego skrępowania", nie bądź gołosłowny, kowalski, cytaciki poproszę

Jan Kowalski z Ostrołęki @ 15:01, 23.01.2019r. IP: *.*.31.14

Zatrudnianie nie powinno mieć znamion, zatrudniania po znajomości - ja rozumiem, że to trochę, jak tłumaczenie niewidomemu kolorów, ale co mam Ci napisać, skoro Ty tego i tak nie zrozumiesz.

smok @ 15:04, 23.01.2019r. IP: *.*.180.136

jesteś takim duPOlizem nowej władzy z natury, czy płacą ci za to, kowalski? żadnego cytatu, unik z personalnym podważaniem inteligencji interlokutora? kowalski, kompromitujesz się.

ds @ 15:05, 23.01.2019r. IP: *.*.25.69

Brawo P.Prezydencie,

smok @ 15:06, 23.01.2019r. IP: *.*.180.136

to tyle na dziś.kowalski. cienki jesteś, dużo słów, mało treści, żadnych faktów. wyjdź na spacer, życie to coś więcej niż komentarze na MO.

Jan Kowalski z Ostrołęki @ 15:06, 23.01.2019r. IP: *.*.31.14

smok, a może najlepiej by było, jakbyś zapytał samego zainteresowanego - nie pomyślałeś o tym?

Jan Kowalski z Ostrołęki @ 15:07, 23.01.2019r. IP: *.*.31.14

Po fakty zapraszam na wątek o audycie.

Mieszkaniec do kowalskiego @ 15:17, 23.01.2019r. IP: *.*.165.146

A cierpią choćby dla tego, że nowe władze zamiast zająć się pracą na rzecz miasta to spełniają swoje zachcianki i realizują marzenia o obięciu władzy. Nikt nie pyta czy dany dyrektor czy kierownik był dobry w tym co robił tylko się go zwalnia bo był powołany za rządów PiS. A ci co teraz nastaną to na bank są super uczciwi i kompetentni. Tak jak Pan Augustyniak naprzykład. Człowiek na tyłu etatach napewno bez reszty odda się pracy na rzecz miasta. Cierpią też choćby z powodów odpraw, które trzeba im dać. Nie wystarczyło zdyscyplinować dyrektorów i przyjrzeć się ich pracy??? Trzeba odrazu udawać, że się robi porządki? Porządki zacznijcie od dziurawych ulic, śliskich i nieodśnieżonych chodników, od budowy parków i innych obiektów do rekreacji. Gdzie są te konkursy na tych dyrektorów, przewodniczących, kierowników itp.? I jeszcze jedno Kowalski gdzie jest film "Zimna wojna"? Co teraz cię nie oburza cenzurą kina? Komu na tym zależy żebyśmy jechali do Łomży oglądać film nominowany do Oscara??! O Kler to darłeś japę, a teraz już repertuar kina cię i twoich mocodawcow nie interesuje???

Jan Kowalski z Ostrołęki @ 15:28, 23.01.2019r. IP: *.*.31.14

Cyt.:
"Nikt nie pyta czy dany dyrektor czy kierownik był dobry w tym co robił tylko się go zwalnia bo był powołany za rządów PiS."

A, skąd pomysł na to, że nikt nie pyta, czy był dobry czy zły i kogo należałoby o to pytać?

Cyt.:
"A ci co teraz nastaną to na bank są super uczciwi i kompetentni.

O tym, to się dopiero przekonamy - konkurs na Prezesa MZK wygrał najlepszy kandydat z możliwych, mających wiedzę i doświadczenie.

Cyt.:
"Tak jak Pan Augustyniak naprzykład"

Byłem i jestem przeciwny tej kandydaturze.

Cyt.:
"Cierpią też choćby z powodów odpraw, które trzeba im dać."

Czy powód dania odpraw, miałby im gwarantować pracę do emerytury?
Tych, którym dawał odprawy Kotowski, ci nie żal?

Cyt.:
"Nie wystarczyło zdyscyplinować dyrektorów i przyjrzeć się ich pracy???"

Dyrektorzy są oceniani po dotychczasowym ich dorobku.

Cyt.:
"Porządki zacznijcie od dziurawych ulic, śliskich i nieodśnieżonych chodników"

Przypomnę Ci, że umowy na zimowe utrzymanie miasta podpisywała poprzednia władza.

Cyt.:
"od budowy parków i innych obiektów do rekreacji."

Kiedy, zimą?

Cyt.:
"Gdzie są te konkursy na tych dyrektorów, przewodniczących, kierowników itp.?"

Jak wyżej napisałem, odbył się konkurs na Prezesa MZK.

Cyt.:
"I jeszcze jedno Kowalski gdzie jest film "Zimna wojna"?

Cyt.:
"Zimna wojna" w kinach pokaże się dopiero 8 czerwca"

Jeszcze jakieś pytania, chętnie odpowiem.

Mieszkaniec @ 15:37, 23.01.2019r. IP: *.*.165.146

Kowalski na Prezydenta! Ty wiesz poprostu wszystko. Ty wiesz to czego nikt jeszcze nie wie. A co do filmu to jakieś żarty. Tak jak Ostrołęka była wiochą tak będzie i nic tu się nie zmieni. Kasa jest najważniejsza i to bez względu na to czy to katecheta, ksiądz, lekarz, PiSowiec, POowiec, SLD owiec czy zagorzały komuch. W du.p.ie wszyscy mają i mieli mieszkańców i to miasto. Byle przy korycie posiedzieć.

do pracownik Roberta @ 15:37, 23.01.2019r. IP: *.*.181.46

Mow za siebie , nie za innych . Tylko ty zadales sobie trud i oczerniasz swojego pracodawce anonimowo . Podpisz sie imieniem i nazwiskiem a zobaczymy czy masz jaja

Jan Kowalski z Ostrołęki @ 15:40, 23.01.2019r. IP: *.*.31.14

Mieszkaniec, sformułujesz jakieś pytanie?

Właśnie zakończył się konkurs na stanowisko radcy prawnego w ratuszu.

Mieszkaniec @ 15:41, 23.01.2019r. IP: *.*.165.146

A z tym filmem to obejrzymy go w 2020 bo to nic ważnego. Kler to trzeba było na już emitować. Byle przed wyborami zdążyć. I teraz raptem kino nie musi zarabiać, mieszkańcy kur..a to do Egiptu raptem mogą jeździć i nie ma problemu. Wstyd Panie Prezydencie, wstyd Panie Dyrektorze OCK.

Jan Kowalski z Ostrołęki @ 15:42, 23.01.2019r. IP: *.*.31.14

Mieszkaniec, jak chcesz wyświetlić film, który nie wszedł do dystrybucji - znasz jakiś sposób?

Jan Kowalski z Ostrołęki @ 15:45, 23.01.2019r. IP: *.*.31.14

Wpisz sobie w google "Kino Milenium Łomża", kliknij zakładkę "repertuar" i wskaż, kiedy będzie on wyświetlany w Łomży, bo o Łomży, zdaję się pisałeś, jakoby Ostrołęczanie mieli tam jeździć, żeby obejrzeć ten film.

Mieszkaniec @ 15:50, 23.01.2019r. IP: *.*.165.146

A odnośnie dyrektora MZK to najlepszy kandydat bo??? Kto tak powiedział?? Dlaczego jest najlepszy?? A z Łomżą to doskonałe wiesz dlaczego tak napisałem. Podobno miliony dolarów z braku Kler popłynęy do Łomży - tak krzyczała redakcja i ty Janie również. Oby w Ostrołęce film był wyświetlony wcześniej niż w Łomży.

to jak to @ 15:51, 23.01.2019r. IP: *.*.34.164

na facebooku jeszcze jest cały czas dyrektorem

czyli kto kłamie ? facebuk czy MO ?

Jan Kowalski z Ostrołęki @ 15:58, 23.01.2019r. IP: *.*.31.14

Mieszkaniec, skoro odbywa się konkurs, to do jego rozstrzygnięcia powoływana jest komisja, a więc o tym, że zwycięzca był najlepszy, zadecydowała właśnie ona.

Poza seansami przedpremierowymi i premierą, film dystrybuowany jest w całej Polsce, w tym samym terminie, a więc nie spodziewaj się, że czy to w Łomży, czy w Ostrołęce, będzie wcześniej.

Ile OCK straciło na braku "Kler", mam nadzieję, że wkrótce się dowiemy, a efektem tej wiedzy będą zarzuty dla ówczesnego dyrektora kina.

Kibic z dala niech się nie ........... @ 15:58, 23.01.2019r. IP: *

Facebook to zło bo kłamie !!!

Kibic z dala niech się nie ........... @ 16:07, 23.01.2019r. IP: *

Wes nie pier..... kowalski ta komisja to farsa wybrali tego kto miał być ustalony jeszcze przed wywaleniem byłego

pb @ 16:10, 23.01.2019r. IP: *.*.205.65

Decyzja słuszna. Od dyrektorów miejskich spółek oczekuję jednak współpracy z rządzącymi miastem, a nie medialnego krytykowania decyzji. Nowy dyrektor z konkursu, zgodna praca i efekty powinny być widoczne.

Jan Kowalski z Ostrołęki @ 16:11, 23.01.2019r. IP: *.*.31.14

Ustawianie konkursów, na tego typu funkcje jest zagrożone poważną karą, jeśli masz dowody, zgłoś do prokuratury, może być anonimowo.

Kibic z dala niech się nie ........... @ 16:15, 23.01.2019r. IP: *

Do Pb

Człowieku osoba zgadzająca się na wszystko podwładnemu jest nie kompetentna do wykonywanego stanowiska bo to ona ma się znać a nie przełorzony

Kibic z dala niech się nie ........... @ 16:20, 23.01.2019r. IP: *

Kowalski ja nie z ABW scigac za to nie zamierzam ale karzdy jest tak wybierany wczoraj się urodziłeś

Elo @ 16:21, 23.01.2019r. IP: *.*.221.127

I dlatego potrzebne są zmiany władzy!! Jak jedni siedzą przy korycie to robią z miejskim spółek prywatne folwarki!!

pb do kibic @ 16:27, 23.01.2019r. IP: *.*.205.65

Nie ma się zgadzać na wszystko tylko współpracować. Jak coś mi nie pasuje to omawiam to z władzami i przekonuję, a nie lecę do mediów jak zrobił p. Juchniewicz.

mieszkaniec @ 16:33, 23.01.2019r. IP: *.*.48.242

Ja ..... ,taką kasę zarabiali kolesie i to z naszych opłat.Macie czelność pytać dlaczego zmiany kadrowe? Każdy szef dobiera sobie swoich , zaufanych , podkreślam zaufanych ludzi. A co ma trzymać przy....sów poprzedniej władzy? Chyba po to aby dołki pod nim kopali.Panie prezydencie robić swoje.

Drugi sort @ 17:19, 23.01.2019r. IP: *.*.8.247

Szczebel kierowniczy sądził, że nie będzie do ruszenia, a tu wkońcu ktoś się poznał na tych ludziach. Wszystkich jedną miarą oceniać nie można są wśród nich także normalni ludzie. Prawda jest taką, że niektórzy tak wysoko trzymali łeb w chmurach, że zapomnieli o szacunku do zwykłych ludzi. Teraz zwykły człowiek został Prezydentem i w imieniu zwykłych szarych ludzi rozlicza pracę tych nadludzi. Wyborcy tego wymagali, żeby rozliczyć i rozbić tę pajęczynę jaka spowiła miasto na długie lata. Teraz ujadają Ci którzy od koryta zostali odciągnięci. To tak jak kiedy psu, michę od pyska się zabiera to warczy. Teraz niech inni się wykażą dobrą pracą na rzecz miasta.

@@ @ 17:19, 23.01.2019r. IP: *.*.187.113

,,Khal Drogo,, - ja ci powiem kolego, że powinieneś się zastanowić w jaki sposób zwalniali i kogo dawali pisowcy na miejsce zwalnianych. W jakim klimacie obejmowali stanowiska i jak postępowali ze zwalnianymi. Nikogo nie pytali się czy ma na chleb dla swoich dzieci. Wracając do zwalnianego to myślę, że nie ma kogo żałować. Ma chłopak na razie kasę na dobre życie.A koledzy na pewno nie zapomną. Po przegranych wyborach Czartoryskiego ,,zimowali,, kadencję w celulozie. Teraz mają elektrownię. Poczekamy zobaczymy. A jeśli chodzi o zwalnianego to dobrze byłoby poznać wielkość majątku na początku tj. w 2008r i na końcu i na końcu tj. w 2018r. To są przecież dane publiczne i do wglądu.

Jan Kowalski z Ostrołęki @ 17:34, 23.01.2019r. IP: *.*.31.14

Nie, wczoraj się nie urodziłem i dlatego wiem, że można inaczej, a Ty widocznie przez 12 lat przyzwyczaiłeś się do czegoś, co było naganne i nie potrafisz zrozumieć, że można inaczej.

Nie wiem, czy zauważyłeś, ale swoimi wpisami pomawiasz ludzi.

Za czasów Kotowskiego, mógłbyś już mieć postawione zarzuty z paragrafu 212 KK.

Kibic z dala niech się nie ........... @ 17:48, 23.01.2019r. IP: *

1 kierownik nie powinien mieć więcej niż 500 od pdwładnego dyrektor więcej od kierownika 1000 max
2 władza wybrana przez ludzi jeśli nie dotrzyma obietnic z ustawy powinni już nie muc startować a za oszustwo milionów czy tysiecy powinna się zająć prokuratura

Kibic z dala niech się nie ........... @ 17:57, 23.01.2019r. IP: *

Kowalski jak chcesz to mnie za to głupotę wsadzić i płac na mnie podatki odpocznie od tego chorego systemu

Jan Kowalski z Ostrołęki @ 18:00, 23.01.2019r. IP: *.*.31.14

Kibic, czytaj ze zrozumieniem.

Realny @ 18:09, 23.01.2019r. IP: *.*.12.28

Obietnice przedwyborcze nie ruszone!! Zamiast tego mieliśmy próbę podniesienia podatków przedsiębiorcom a teraz coś czego prezydent obiecywał nie robić. Mam dzieci w koronie doceniam pracę trenerów i prezesa klubu. Od upadku Narwi i przejęciu przez nich roi głównego klubu w mieście zrobili 10 razy więcej dla dzieci niż Narew przez naście lub nawet dziesiątki lat więc zostawcie chociaż ten klub i trenerow w spokoju bo większość swoich obowiązków robią za śmieszne pieniądze więc dobrze że ktoś dał im taka pracę

Jan Kowalski z Ostrołęki @ 18:13, 23.01.2019r. IP: *.*.31.14

Cyt.:
"Obietnice przedwyborcze nie ruszone!!"

Które?

do Jan Kowalski z Ostroleki @ 18:17, 23.01.2019r. IP: *.*.96.225

Ale ty gosciu śmieszny jesteś
Ha ha ha ....


Ha ha ha ha
Ty na wszystkim się znasz?
Jeśli na wszystkim to znaczy na niczym.
I proszę cię nie odpisuj mi bo ja olewam te twoje wypociny

Kibic z dala niech się nie ........... @ 18:26, 23.01.2019r. IP: *

No kowalski to konkret gość nie gadaj na gościa no on na wszystkim się zna wszędzie był i wszystko widział

Brawo @ 19:37, 23.01.2019r. IP: *.*.238.59

BrawoPanie Prezydencie. Dziękujemy za podjęcie tej trudnej lecz prawidłowej decyzji. To nie są ludzie którzy w normalny rynkowy sposób kiedykolwiek dostali by tą pracę. To samo tyczy się 90% obsadzonych przez kumoterstwo i kolesiostwo rumianego. Trzeba czyścić i normalizować tą sytuację!!! Koniec tej sielanki pana rumianka !

Panie prezydencie jeszcze jest wiele do zrobienia. Wiele osób wiernych dojnej zmianie w urzędach po przegranej poprzednika nagle ucichli i pochowali się po kątach a nawet nie przyznają już się do swojej dojnej zmiany która dała im pracę na telefonik!!!! Niestety trzeba mieć świadomość że stanowią oni element dojnej zmiany i jej pozostaną wierni !

Jak @ 19:47, 23.01.2019r. IP: *

A kto to jest ten pseudo mądrala Kowalski

Gość @ 19:53, 23.01.2019r. IP: *

Prawdo podobnie na to stanowisko jest już osoba, ale to jest normalne, komuna się jeszcze nie skończyła w tym kraju.

bn @ 20:05, 23.01.2019r. IP: *.*.145.31

augustyniak kasa z word, sejmiku i pieciu rad nadzorczych / malo malo malo..

santiago @ 20:51, 23.01.2019r. IP: *.*.129.206

Panie Kulik , zwolnic wszystjich dupowlazow politycznych , zorganizowac uczciwe konkursy,mlodzi wyksztalceni czekaja ,

Jolka @ 20:55, 23.01.2019r. IP: *

Ja mialam z nim stycznosc I stwierdzam ze to Buc nad buce!

Do Jan Kowalski @ 21:07, 23.01.2019r. IP: *.*.168.185

Wielki szacunek.!

do mieszkaniec @ 21:16, 23.01.2019r. IP: *.*.50.24

Byłem w tamtym roku w Oce na filmie zimna wojna i wiesz ile osób było..... 16 A puszczali zaraz po premierze.

Pablito @ 22:10, 23.01.2019r. IP: *.*.224.114

do Realny: mało wiesz o Narwi a się wypowiadasz. Zobacz w jakim klubie dorastali trenerzy w Twoim klubie. Podpowiem, poza panem Robaszkiewiczem wszyscy są wychowankami Narwi. Ten klub ma najwięcej sukcesów ze wszystkich w historii miasta więc zanim zaczniesz komentować to się poducz.
Nienawiść zasłania Ci chyba umiejętność REALNEGO i rzetelnego spojrzenia. Poczytaj co się działo ostatnio w Koronie i żyj w pokoju

#stopnienawisci

xxx @ 22:10, 23.01.2019r. IP: *.*.180.191

Panie Prezydencie, myślę i mam nadzieję , .ze Panu się uda . Życzę zdrowia i wytrwałości w tak trudnych i trafnych decyzjach .Pozdrawia babcia bez moheru.

Tomek @ 22:18, 23.01.2019r. IP: *.*.176.130

NIESTETY TO WSZYSTKO PRAWDA ARTYKUŁ OPISUJE FAKTY PRESZE SPRAWDZIĆ FV ZA IMPREZY KOŚCIELNE NA HALI IPREZA MASAWA A DOKUMENTY JAK NA MAŁE SPOTKANIE wszystkie rv nie pokrywamy kosztów pracowników oraz prąd itp:

Dawid @ 22:20, 23.01.2019r. IP: *.*.176.130

Jeszcze szeregowy Zastępca dyrektora Były Woźny z ZSZ 2 Stachu kolejny na aut

Podatnik @ 22:20, 23.01.2019r. IP: *

Ciekawym zestawieniem byłoby pokazanie jakim majątkiem przed objęciem stanowiska i po zakończeniu kadencji dysponują osoby zarządzające miastem za poprzedniej władzy. Także jak wysokie wynagrodzenia i jakie nagrody otrzymywali w przeciągu ostatnich 12 lat. Ludzie choć po troszce mogliby poznać jak były wydatkowanie ich pieniądze na wynagrodzenia osób zarządzających miastem.

Jola @ 22:39, 23.01.2019r. IP: *.*.179.182

Dziwnie pisane są te artykuły w MO , kogo obchodzi , ksywa "Juhas" z lat szczenięcych , ponadto co jest w tym dziwnego , że pracownicy mówią do dyrektora per TY , tyle lat ze sobą pracują , a po drugi mówienie do siebie na Ty to norma w korporacjach zagranicznych , ale w grajdołku ostrołeckim to afera . Sztucznie dmuchacie aferę tam gdzie jej nie ma . Inna opcja wygrała i będą zwolnienia i będą się swoimi ludźmi otaczać , to jest naturalne. Bardzo niski poziom "dziennikarstwa"!

Danka @ 22:43, 23.01.2019r. IP: *.*.219.66

Jurek czemu Ty się nie wypowiesz

Paweł @ 23:47, 23.01.2019r. IP: *.*.248.159

Kulik ,a kiedy odwołasz nadwornego błazna jana koniowalskiego z Ostrołeki? Nigdy bo ci twój szef Kleczkowski nie pozwoli.Tyle masz do gadania w ratuszu i wszyscy to widzą.

zed @ 01:37, 24.01.2019r. IP: *.*.224.224

brawo

Słabe to @ 06:10, 24.01.2019r. IP: *.*.145.75

Zwalniać dobrego pracownika tylko dlatego że jest od wroga to słabe to. Przecież teraz na ich miejsce też będą zatrudniani spowinowaceni.
Trochę już przesyt tej zemsty bo zaczynają lecieć solidni praciwnicy. Może w końcu za robotę ktoś by się wziął.

@@ @ 06:18, 24.01.2019r. IP: *.*.187.113

,,Dawid,, - ten poleci na jesieni.

Damian @ 06:35, 24.01.2019r. IP: *.*.45.54

Moja ostrołęka to w mojej ocenie bardzo słaby portal, który atakuje bezpardonowo ludzi. Oczywiście uwielbia Kleczkowski i Kulik.
Kleczkowski związany z tym portalem i wszystko jasne.

pytajacy @ 08:18, 24.01.2019r. IP: *.*.29.113

Czytam te komentarze to male miasto i pamietajcie ze oni jeszcze wroca do wladzy ,takze radze uwazac co sie pisze i o kim.

Maniek @ 08:33, 24.01.2019r. IP: *.*.152.95

Popieram! Jako gospodarz się nie sprawdził. Hala Gołasia zaniedbana od momentu powstania. Żadnych nakładów finansowych, a wiadomo że obiekt się zużywa nie mówiąc o usterkach od samego początku. Szkoda obsługi, bo nie ma czym naprawić , ale wypłata i premie muszą być. Oddzielnym tematem jest jakość "minimalistyczna" organizacji rozgrywek dla młodzieży, zakup sprzętu, jak również traktowanie klubów na "lepsze" i "gorsze" przy ustalaniu grafiku. Czas na zmianę. Popieram.

Zawsze za @ 09:11, 24.01.2019r. IP: *

Dziękujemy PanievRobercie za dobrą prace na rzecz sportu i nie ważne czy to tenis pilka czy inna dyscyplina.

Jan Kowalski z Ostrołęki @ 09:31, 24.01.2019r. IP: *.*.13.86

Proszę sobie sprawdzić, ilu pracowników, nie mówiąc o Prezesach, członkach rad nadzorczych, dyrektorach i kierownikach, pozostało w 2006 roku, po rządach Prezydenta Ryszarda Załuski.

Wstyd, że po ówczesnym, wziętym wprost od PiS Teraz K... My, śmiecie dzisiaj pisać cokolwiek o zwalnianiu "dobrych fachowców" - przez 12 lat, nikt kto nie był, w jakikolwiek związany z PiS, nie miał szans na żadne stanowisko, nie mówiąc o innych posadach - gdzie byliście przez te 12 lat, gdzie były Wasze dzisiejsze pryncypia?

Gdzie był Wasz żal, po wówczas zwalnianych ludziach - czyżbyście zapomnieli?

Nie pamiętacie, w jaki sposób został zatrudniony obecny dyrektor MŻW? Ponieważ nie mógł, że względów formalno - prawnych zostać zatrudniony jako dyrektor, został zatrudniony jako "pełniący obowiązki" Dyrektora - po co był ten myk, ano po to, żeby obejść obowiązujące prawo - nie było w Ostrołęce, osoby która spełniałaby wymogi prawne, do objęcia tego stanowiska? Czy to jest normalne, że władze samorządowe znajdują i stosują ścieżki obchodzenia obowiązującego prawa?

Czyżbyście wyznawali moralność Kalego, że jak My zwalniać, do dobrze, a jak nas, to źle?

Gdzie wówczas była Wasza troska o zwalnianych i ich rodziny, gdzie wówczas była Wasza troska o odprawy?

Ja @ 09:51, 24.01.2019r. IP: *.*.42.67

Słusznie już zapomniano jak PiS traktował ludzi nie będący z nimi -jak śmieci

Mieszkaniec @ 10:36, 24.01.2019r. IP: *.*.2.9

Janie nikt nie mówi, że PiS nie robił "czystek", każda ekipa to robiła. I tak samo wyczyszczą za 4.5 roku obecnych "ważnych ludzi". Tylko czas zrozumieć, że traci na tym tylko miasto i mieszkańcy. Idąc twoją retoryką myślenia to trzeba robić tak- tamci kradli to i my będziemy, tamci kombinowali to my też będziemy. I wkoło to samo. Nikt w tej zapyziałej wsi nie szuka kompromisu, konsensusu. Jak nie popier...doleni pseudo fanatycy kościoła to zagożała lewica. A kiedy władza pomyśli o mieszkancach, a nie o sobie i swoich najbliższych??

Mieszkaniec @ 10:39, 24.01.2019r. IP: *.*.2.9

Nikt nie jest głupi i naiwny żeby nie widzieć, że obecni włodarze wykazują się lojalnością wobec starych towarzyszy. Wy pomogliscie nam kiedyś, my pomożemy wam teraz. Obrzydzenie bierze na te wasze układy. I tyczy się to zarówno starych komuchów jak i tych co w kościele by krzyżem leżeli. Pojęcie dumy i honoru jest wam wszystkim obce.

Jan Kowalski z Ostrołęki @ 10:51, 24.01.2019r. IP: *.*.31.14

Całkowicie nie zrozumiałeś mojego wpisu - trzeba zatrudniać ludzi, nie bacząc ani na ich poglądy, światopogląd, czy kogo znają - jedynym kryterium ma być ich fachowość i kompetencje, nic poza tym - światopogląd i poglądy polityczne, każdy urzędnik powinien zostawiać w domu - czy komukolwiek innemu, przyszłoby do głowy, żeby Rada Miasta, dofinansowywała wyjazd na antyrządową manifestację?

Co władze miasta mają do polityki?

Jedyną ich troską powinno być dobro miasta.

Ostrołęczanie zdecydowali, że chcą Ostrołęki bez polityki, bo wreszcie zrozumieli, że nie taka jest rola władz miasta - przez ostatnie 12 lat, polityka była w Ostrołęce wszechobecna i ludzie powiedzieli wreszcie - dość.

Jan Kowalski z Ostrołęki @ 10:52, 24.01.2019r. IP: *.*.31.14

Cyt.:
"Nikt nie jest głupi i naiwny żeby nie widzieć, że obecni włodarze wykazują się lojalnością wobec starych towarzyszy."

To jest zwyczajna insynuacja.

dan @ 11:00, 24.01.2019r. IP: *.*.161.102

wypchajcie się tą polityką ,ten z takiej partii a ten z takiej a ja się pytam konkretnie dlaczego hala gołasia jest zamknięta w weekend?to może basen tez zamknijcie

Jan Kowalski z Ostrołęki @ 11:11, 24.01.2019r. IP: *.*.13.86

Wyobrażacie sobie Prezydenta jakiegokolwiek miasta, który, publicznie, o przyjeździe do jego miasta, Prezydenta Polski mówi:

Cyt.:
"Nie wiem dlaczego przyjechał. Ja jako prezydent go nie zapraszałem".

"Ja, jako prezydent go" (Prezydenta RP), nie zapraszałem - słyszeliście, żeby jakiemukolwiek urzędnikowi państwowemu, przyszły do głowy takie słowa?

Całe sprawowanie rządów w Ostrołęce, przez ostatnie 12 lat, było przesiąknięte polityką i Kościołem Katolickim - wszystko było ukierunkowane na te właśnie zagadnienia - Kotowski nie potrafił się wyzwolić, ani od jednego,, ani od drugiego, a nie potrafił, bo nie chciał.

Mieszkaniec @ 11:39, 24.01.2019r. IP: *.*.2.9

A nie uważasz Janku, że lepiej by było żeby obecny Pan Prezydent odłączył się od swoich korzeni politycznych??? Nie lepiej by było odłączyć kościół od politycznej sceny w mieście, ale nie krytykować go jawnie? BO końcu w tym mieście jest większość katolików (lepszych lub gorszych) i mogą się czuć obrażani przez obecne władze. Wiem wiem dziś jest moda na "walkę" z Kościołem katolickim, z muzułmanami trzeba się liczyć i bardzo delikatnie traktować, żeby komuś łba nie obcieli, ale w kościół to można walić bez opamiętania. Tacy jesteście odważni. I dobór do władz byłych towarzyszy to nie jest insynuacja to jest fakt. Miało być transparentne, a jest jak zawsze. Czemu na Mojej Ostrołęce pisze się wiele durnych treści, a nie można np.napisac, że jest ogłoszony konkurs na dyrektora OPWIK, MZK, OCK itd itp. Może by się okazało, że jest wielu predysponowanych spoza klik partyjnych i układów.

wierzący @ 11:41, 24.01.2019r. IP: *.*.31.224

Mieszkaniec, a zastanowiłes się jaki sam jesteś? Na pewno nie. A przypinać łatki innym potrafi tylko jedna partia, a nawet zatrudnieni przez nich trolle.Jeśli piszesz o czerwonych to wymień też o czarnych jak postępują,co mówią a co robią ?. A jaka jest miedzy nimi różnica to wystarczy porównać. Każdy niech to sam oceni

Lokator @ 11:48, 24.01.2019r. IP: *.*.161.74

Brawo Panie Prezydencie! Myślę że nadszedł czas wziąć się za tych z OTBS i skończyć z tym niekończącym się kombinatorstwem i wyzyskiem lokatorów.

Mieszkaniec do wierzący @ 12:18, 24.01.2019r. IP: *.*.2.9

Przeczytaj moje komentarze i napisz gdzie bronię księży czy pochwalam ingerencję kościoła w politykę

OTBS @ 12:42, 24.01.2019r. IP: *.*.35.59

OTBS

Jan Kowalski z Ostrołęki @ 12:46, 24.01.2019r. IP: *.*.13.86

Kiedy i gdzie, Kulik krytykował kościół, bo jakoś mi to umknęło.

Konkursy i ogłoszenia o naborach, powinny być publikowane na oficjalnej stronie urzędu miasta, a nie na lokalnych portalach.

Jakich znowu "klik partyjnych", o czym Ty piszesz?

Zamiast, po raz kolejny insynuować, podaj konkrety, wówczas podyskutujemy.

Dan @ 16:07, 24.01.2019r. IP: *.*.161.102

Wypchajcie się ta polityka jak miski trocinami i stańcie na rogatkach miasta i głoście swoje tezy. ...... dlaczego hala jest zamknięta w weekend czy to ma być muzeum do oglądania z zewnątrz

Gina @ 19:00, 24.01.2019r. IP: *.*.170.241

Nareszcie ktoś zaczął sprzątać

» Dodaj komentarz




Redakcja serwisu Moja Ostrołęka nie bierze odpowiedzialności za treść komentarzy zamieszczonych przez internautów. Należą one do osób, które je zamieściły.

Reklama



Najnowsze wideo