« Powrót do serwisu Moja Ostrołęka

Piątek, 19 kwietnia 2024 r., imieniny Adolfa, Tymona, Pafnucego

Moja Ostrołęka

Aktualności

Ale to będzie obiekt! Zobacz projekt stadionu miejskiego (zdjęcia)

Kilkanaście minut temu prezydent Ostrołęki Łukasz Kulik podzielił się znakomitą informacją dla wszystkich fanów sportu. Już niedługo stadion miejski będzie wizytówką naszego miasta. Ile będzie kosztował? Co nowego powstanie? Zapraszamy do analizy materiału.


 

- Ogłosiliśmy postępowanie na przebudowę stadionu miejskiego. Wykonawcy mogą zgłaszać swoje oferty do 1 lipca do godz. 11.00. Na przebudowę stadionu pozyskaliśmy z Programu Rządowego Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych promesę w wysokości 22,5 mln zł. Pozostała kwota, przeznaczona na zadanie, to wkład własny miasta. Termin wykonania zamówienia wynosi 24 miesiące od daty podpisania umowy - czytamy.

Reklama

Zakres prac podzielony będzie na trzy etapy:
- etap I - „Budowa boiska piłkarskiego o nawierzchni trawiastej wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną ”,
- etap II - „Budowa trybuny wschodniej z zapleczem sportowym i zagospodarowaniem terenu wraz z infrastrukturą techniczną”,
- etap III - „Budowa części lekkoatletycznej - bieżni okrężnej, bieżni prostej oraz części rozgrzewkowej wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną”.

Zakres zadania obejmuje wykonanie: 
- boiska do piłki nożnej z trawy naturalnej
- bieżni okrężnej i prostej
- skoczni do skoku w dal, wzwyż, o tyczce i trójskoku
- rzutni do pchnięcia kulą, rzutu dyskiem, młotem i oszczepem
- rowu z wodą do biegu z przeszkodami
- piłkochwytów
- zaplecza sportowego
- nagłośnienia
- wyposażenia sportowego
- ogrodzenia terenu, dojazdów, chodników, parkingów
- zieleni
- trybun 
- oświetlenia 
- elektronicznej tablicy wyników
- kanalizacji deszczowej, sanitarnej i wodociągowej

Reklama

Zobacz zdjęcia:
Przebudowa stadionu miejskiego

Więcej zdjęć: Przebudowa stadionu miejskiego

Odsłon: 22159
Komentarzy: 56
13:19, 30.05.2022r.

« Powrót do strony głównej


» Powiązane artykuły

Aktywne Dzieciaki. Zera i Mróz przykładem, że warto (zdjęcia)

Aktywne Dzieciaki. Zera i Mróz przykładem, że warto (zdjęcia)

Aktywność sportowa dla dzieci to ważna sprawa. Sukcesy dzieci z Klubu Aktywnych Dzieciaków cieszą rodziców, nauczycieli, trenerów i pomysłodawców inicjatywy. Klub Aktywnych Dzieciaków to inicjatywa, której organem prowadzącym było stowarzyszenie Projekt Radomir. Wszystko zaczęło się w roku 2018 podczas „Aktywnych Wakacji”.

Pomost w Ostrołęce ochrzczony. Piękne zawody! (zdjęcia)

Pomost w Ostrołęce ochrzczony. Piękne zawody! (zdjęcia)

Ciąg dalszy historii ostrołęckich ciężarów nastąpił 13 kwietnia, kiedy to w hali sportowo widowiskowej im. A. Gołasia odbyły się historyczne zawody w podnoszeniu ciężarów. Były to Otwarte Mistrzostwa Ostrołęki do 15 lat pod patronatem prezydenta Ostrołęki i przewodniczącego Rady Miasta Ostrołęki. 

Przerzucą kilka ton! Koniecznie to zobacz

Przerzucą kilka ton! Koniecznie to zobacz

W sobotę odbędą się Otwarte Mistrzostwa Ostrołęki do lat 15 w podnoszeniu ciężarów. Po raz ostatni przedstawiciele tej dyscypliny mieli okazję zaprezentować się w naszym mieście blisko 35 lat temu!

Ale wynik Radka Krupy! Kalwara na podium (zdjęcia)

Ale wynik Radka Krupy! Kalwara na podium (zdjęcia)

Ostrołęccy ciężarowcy dzielnie walczyli na mistrzostwach Mazowsza w podnoszeniu ciężarów do 20 lat. W Światowym Dniu Sportu na pomoście w Centrum Sportu w Raszynie pojawiło się dwóch przedstawicieli UKS-u Atleta.

Przerzucą setki ton! I to w Ostrołęce

Przerzucą setki ton! I to w Ostrołęce

To dzieje się na naszych oczach. Po raz pierwszy od 35 lat w Ostrołęce odbędą się zawody w podnoszeniu ciężarów. Organizatorem zmagań będzie UKS Atleta. 

» Wasze komentarze

Narew @ 13:30, 30.05.2022r. IP: *.*.158.47

Dlaczego tak mało miejsc siedzących? i brak trybuny zachodniej. Trochę słabo...

Do Narew @ 13:40, 30.05.2022r. IP: *.*.184.244

Racja. Przydała by się trybuna zachodnia. Stadion wogule inaczej by się prezentował. Moim zdaniem kasa w błoto.

Gosc @ 13:41, 30.05.2022r. IP: *.*.182.206

Natychmiast wstrzymać pieniądze.
No nie może być tak że z tego bezładu PISowskiego Ostrołęka skorzysta.

ff @ 14:01, 30.05.2022r. IP: *.*.88.15

haha część lekkoatletyczna jako etap III, to pokazuje priorytet - gościeco nic nie osiągnęli będą mieli lepsze warunkiod mistrzów

:D @ 14:02, 30.05.2022r. IP: *.*.158.205

Brak trybuny zachodniej to kpina, wygląda to jak Orlik, dodatkowo stadion powinien być niebiesko-czerwony.

Jan Kowalski z Lelisa @ 14:03, 30.05.2022r. IP: *.*.86.100

A podobno piniędzy nima i nie byndzie bo Trzaskowski zablokował

Mieszkaniec @ 14:13, 30.05.2022r. IP: *.*.29.46

Czuć wybory i kupę wazeliny

Mieszkaniec @ 14:33, 30.05.2022r. IP: *.*.170.144

Na Planie zagospodarowania terenu nie widać już kortów tenisowych. Czyli kortów już nie będzie :(

Zbulwersowany @ 14:39, 30.05.2022r. IP: *.*.143.211

Co to za gamoń zaprojektował i co to za gamoń z Urzędu Miasta zatwierdził? Bieżnia do 100-tki i skocznie do skoku w dal po przeciwnej stronie niż trybuna?

Łomża @ 14:45, 30.05.2022r. IP: *

W Łomży mają ładniejszy i większy a miasta porównywalne. Dla mnie ten projekt jest słaby.

Kibic @ 14:49, 30.05.2022r. IP: *.*.36.170

Panie prezydencie a kiedy drużyna piłki nożnej na miarę rozgrywek
Il ligi

Kolejarz @ 15:10, 30.05.2022r. IP: *.*.184.225

Wybory się zbliżają a co z ulicą Kolejową ,bedzie tylko spot wyborczy.

Miii @ 15:15, 30.05.2022r. IP: *

Gdzie korty? Slabo że znikną przy nowym planie

Janusz @ 16:06, 30.05.2022r. IP: *.*.32.153

Kulik już niejedno nam obiecywał czyli coraz bliżej kełbasa wyborcza.

Zburzyć, @ 16:34, 30.05.2022r. IP: *.*.29.64

wybudować parking. Ostrołęczanie chcą tego. xD

Black Smith @ 17:11, 30.05.2022r. IP: *.*.129.33

Tak czy tak , dobrego prezydenta Ostrołęka nie dostanie. Choć jestem przeciw lewicy, to myślę, że Załuska najwięcej zrobił dla Ostrołęki, a Kotowski najwięcej zaszkodził, mimo że był z prawicy.

mroczny mrówkojad @ 17:13, 30.05.2022r. IP: *.*.183.85

Nieudolne rozpoczęcie kampanii wyborczej.
Parki dinozaurów, tężnia solankowa, podziemne parkingi -czego to nie obiecywano.

A dlatego tak mało zdjęć, bo miasto pewnie kasy nie ma , żeby zlecić coś co nie ma znamion kpiny.

Pkk @ 17:40, 30.05.2022r. IP: *.*.156.29

Tartan powinien byc w ostrolece juz 15 lat temu.

Wstyd. Lekkoatleci osiagajacy krajowe wyniki maja zuzel a trampkarze z 4 czy tam 5 ligii normalne warunki

A potem to jest bek ze sportowcy z ostrolekk osiagaja sukcesy pod szyldami śniadowa lub innych miast ktore nie traktuja ich niepowaznie

Playarena @ 17:46, 30.05.2022r. IP: *.*.83.223

Orlik powinni zbudować dla takich piłkarzy..

Tobiasz @ 18:03, 30.05.2022r. IP: *.*.35.197

i cyk Olimpiada w 2026 roku

Jan Kowalski z Lelisa @ 18:12, 30.05.2022r. IP: *.*.123.127

PO kasiore do Trzaskowskiego bo On dzwoni do Pani Von Derlajen żeby blokowała KPO

Jeremiasz ostrołęcki @ 18:12, 30.05.2022r. IP: *.*.66.242

Projekt jest słaby brak trybun po obu stronach.. w Łomży mają ładniejszy stadion :(

xyzabc @ 18:43, 30.05.2022r. IP: *.*.137.84

Bieżnia na 100m po przeciwnej stronie stadionu niż trybuna główna to rzeczywiście bardzo słabe rozwiązanie.

Wma @ 18:55, 30.05.2022r. IP: *.*.131.34

Westa sie za rondo i korki w miescie a nie za stadiony bo bedzie to stalo jak muzeum przekletych

Ept @ 19:18, 30.05.2022r. IP: *.*.50.48

xD, Wam dogodzić. Jak Kotowski realizował rozbudowę stadionu to mu kadencji nie starczyło żeby chociaż łopatę wbić, tylko kasa na projekty szła.

Ehhh @ 19:30, 30.05.2022r. IP: *.*.26.48

Tyle lat posucha w inwestycjach to odłożono pieniądze na stadion...
Jednak w pierwszej kolejności zrobiłbym drogi dojazdowe do miasta.. Później dworzec PKS, ewentualnie polaczaony z HUB-em MZK...
A jeszcze wczesniej dokończył bym naprawiać ulice Kilińskiego, mini obwodnicę miasta, czy przebudowa ronda na ul. Goworowskiej.

do pkk @ 20:20, 30.05.2022r. IP: *.*.66.28

zwroc uwage ze to pilka nozna przyciaga widzow, a nie twoje biegi. stadion buduje sie dla widzow, nie dla sportowcow. dla nich wystarczy boisko / bieznia / kawałek łąki jak jesteś słabszy. na zadne zawody lokalne w lekkiej nie przyjdzie ci tylu widzow co nawet na śp. seniorską Koronę chodzilo

Dziki @ 20:24, 30.05.2022r. IP: *

Może się Pan Prezydent zająłby dworcem PKS...
A ten stadion to jakaś niedoróba...

Wera @ 20:28, 30.05.2022r. IP: *.*.123.187

Mega słaby projekt, stadionik na miarę gminy, a nie 50 tys miasta. Mała trybunka na ligi okręgowe i ten tragiczny niebieski kolor tartanu. Zmieńcie to.

Olo @ 20:46, 30.05.2022r. IP: *.*.51.225

Jak już wcześniej napisano. Trybuna po przeciwnej stronie niż 100-ka. Koniecznie do zmiany

Jan @ 20:55, 30.05.2022r. IP: *

Wera dokładnie. Jak już coś robić to na lata a nie kolejna fuszera. Stadionik typowo gminny a nie miejski. Niech lepiej zobaczą jaki jest w Łomży. Jedna malutka trybuna na 100 osób a po drugiej stronie bieżnia na 100m i nic więcej. Słabo jeszcze raz słabo. Niepodoba mi się ten projekt.

Mieszkaniec @ 21:03, 30.05.2022r. IP: *.*.188.111

Moze zamiast robić stadion lepiej zrobić dworzec PKS

123 @ 22:19, 30.05.2022r. IP: *.*.55.47

" JAK BUDOWAĆ TO DOBRZE
most już zbudowany ?
jak my się z kasą wyrobimy
obiecanki cacanki?

Ja @ 22:19, 30.05.2022r. IP: *.*.179.66

A kiedy autobusy MZK pojadą Witosa?

I @ 22:21, 30.05.2022r. IP: *.*.179.66

Scena tez by się przydała bo koncerty ma stadionie były super

K @ 22:25, 30.05.2022r. IP: *

I co z tego że zbudują jak potem nie dbają

kibic @ 22:28, 30.05.2022r. IP: *

Zwykłe by>dło!
Lekkoatleci zdobywają tytuły, a stadion robi się pod ufryzowanych cielaków (czytaj kopaczy)!

SKANDAL!!!

Jeden du>reń pisze aby umalować na niebiesko-czerwono! Sam se piwnicę umaluj

Drugo dureń pisze, ze Mistrz Polski powinien trenować na łące - je>bn>ij się w łeb ty kopaczu ligi gminnej!

RODO @ 22:39, 30.05.2022r. IP: *

Nie zaczynamy zdania od "ale"

KonDono @ 22:57, 30.05.2022r. IP: *.*.44.9

Piękne plany a wyjdzie ...kaszana .kawałka ulicy nie pottafi dokończyć ukasz a planuje jakieś mosty , stadiony to jest miś na wielka POstKOmuszą skalę.

taka prawda @ 23:03, 30.05.2022r. IP: *.*.136.198

to chyba jakiś żart , taką ,, mini trybunke to ma 20 miast i gmin do 10 tys. mieszkańców w samym województwie mazowieckim. W łomży od 20 lat jest większa , jak można marnotrawić miliony na coś takiego? nie lepiej jechać podejrzeć jak robi się to w innych bardziej ambitnych miastach. Niech to zaprojektuje biuro , które robiło prawdziwe stadiony , a nie jakiś gamoń od projektowania boisk gminnych. Wstyd panie prezydencie

sławek @ 23:12, 30.05.2022r. IP: *.*.136.198

niech dokończy to rondo na goworowskiej i nic wiecej już nie zaczyna. W łomży aleje Wojska polskiego zrobili przez 6-8 miesięcy bez wstrzymywania ruchu .
Niech jedzie zobaczy jak w łomży wyglądają skrzyżowania , jak są pomontowane znaki drogowe nad każdym pasem , a u nas kawałek tabliczki z boku jak na gminnym skrzyżowaniu w Lelisie , nie obrażając tej zaradnej i gospodarnej gminy

... @ 23:15, 30.05.2022r. IP: *.*.156.140

Ostrołęka - miasto bylejakości zarządzane przez dz iadersów. I to się nie zmieni. Tyle można powiedzieć.

Kilkadziesiąt lat czekania można powiedzieć.
I dosiadł się jakiś chłop z wąsem bez wyobraźni i "zbuduje boisko".

A to czym naprawdę są stadiony, część lekkoatletyczna jak za karę, aby się odwa lili i spełniło warunki dofinansowania.
To pewnie wszystko zrobić po taniości i by przetrwało to max 5 lat. Bo kogo obchodzą ludzie i kolejne kadencje czy pokolenia.

Bieżnia bez trybuny... wstyd nawet na wsiach.
Cala Polska jakos może robić normalnie, ale nie Ostrołęka. I ja nie przesadzam. Naprawdę - szary koniec Polski, zawsze gorzej od innych a nawet w ogóle.
A co jeśli nadejdzie okazja do zrobienia koncertu?

Szkoda tylko młodych. Skręca mnie na myśl jak niskolotni ludzie nami rządzą...

... @ 23:20, 30.05.2022r. IP: *.*.156.140

aha, no i pierwsze etapy to "budowa boiska"
Rozumiecie. Budowa kawałka wyrównanego trawnika.
Dopiero trzeci etap to jakaś faktyczna praca, która pewnie ma nastąpić za 2 lata. Czyli pewnie nawet do niej nie dojdzie znając życie.

W tym mieście nie ma nawet jednej równej drogi, więc nie oczekujmy zbyt wiele. Ech

... @ 23:37, 30.05.2022r. IP: *.*.156.140

podsumowując, może jaśniej.
Jak widzicie po historii dotychczasowego stadionu - takie rzeczy robi się na kilkadziesiąt lat. A nie na domknięcie kadencji i aby starczyło na następne 2 lata, by zdążyć przed wyborami.

Kilka następnych pokoleń mogło by mieć szanse, by zbudować jeden z lepszych klubów w Polsce, np w lekkiej atletyce. To z małych miast jak nasze wywodzi się zawsze najwięcej talentów.

A może kultura piłkarska się kiedyś podniesie i nagle komuś się zamarzy by zacząć robić to profesjonalnie i wejść 2 ligi wyżej?

No nie... bo mamy tak ambitne głowy, że tak się nie stanie. Jedna okazja na kilkadziesiąt lat i mamy plan minimum. A do tego zobaczycie - zrobione najtańszym kosztem, ale żeby pachniało nowością do kupią wielkie kłódki na płot, żeby nikt nie wchodził. ŻEBY KTOŚ NIE ZNISZCZYŁ.

Taka mentalność

lsp @ 01:49, 31.05.2022r. IP: *.*.169.175

Projekt na miarę możliwości. Malkontenci naoglądali się za dużo derby Europy na Santiago Bernabeu czy Camp Nou i fantazjują. Ważne żeby była to nowoczesna trybuna z odnową biologiczną pod spodem i gastronomią. Niemniej ważne jest zapewnienie wydarzeń sportowych. Lekką atletykę odpuszczam ale jeśli chodzi o piłkę to myślę że w naszym zasięgu są mecze reprezentacji młodzieżowej zarówno piłki męskiej jak i żeńskiej. Można pokusić się też o nieco oryginalności i zorganizować jakiś mecz np. futbolu amerykańskiego.

lsp @ 01:56, 31.05.2022r. IP: *.*.169.175

Jedyne nad czym można by się zastanowić to bardziej rozbudowane zaplecze trybuny, lepiej pomyślane. Na górze gastronomia (może jakiś zadaszony taras z tyłu do spożywania przekąsek), pod trybuną odnowa biologiczna. Do tego wszystkiego trybuna powinna być nieco większa (nie chodzi mi o miejsca dla oglądających) Lepiej teraz dobrze zaprojektować niż później mieć niedosyt.

lsp @ 02:03, 31.05.2022r. IP: *.*.169.175

Można pokusić się o gastronomię otwartą cały czas i jakąś restaurację na tyłach ale tak jak wspomniałem to wymagałoby poszerzenia trybuny i całkiem innego projektu bo tak to na razie jest trybuna z magazynem piłek i oszczepów na zapleczu.

Xxx @ 04:54, 31.05.2022r. IP: *

Ten prezydent jednego ronda nawet tego ronda nie potrafi ogarnąć... On nic nie zbuduje, nawet tego co zaczął ni skończy....

Ela @ 06:58, 31.05.2022r. IP: *

Jakby była taka sama trybuna na przeciwko to jeszcze w miarę a tak, to wygląda jak zwykły wiejski stadionik ligi okręgowej. Ja bym jeszcze przemyślał ten projekt bo szkoda kasy.

wrewre @ 08:16, 31.05.2022r. IP: *.*.154.68

I będzie podobnie jak z basenem - były możliwości wybudowania olimpijskiego, a wybudowali brodzik. Stadion w 50 tysięcznym mieście powinien być co najmniej taki jak w Łomży. A już budowa fragmentów lekkoatletycznych po drugiej stronie trybuny to jakieś niewyobrażalne kuriozum. I będzie tak byle jak, jak na basenie (przez 10 lat albo więcej brak regulacji ciepłej wody). Szkoda kasy

tl @ 09:50, 31.05.2022r. IP: *.*.196.228

Xxx @ 04:54, uważam, że rząd za dużo miastu przyznał dotacji, nie zdążą.

Narwiaki @ 12:33, 31.05.2022r. IP: *.*.170.46

OMG ale biedny stadion.. w kadzidle lub lelisie mają już lepszy. Wstyd.

Iga @ 14:48, 31.05.2022r. IP: *.*.184.54

Czy wszystko w tym mieście musi być takie przeciętne, zróbcie fajny stadion a nie gminny orlik,druga trybuna musi być,może być mała ale BYĆ MUSI.

wyborca @ 16:36, 31.05.2022r. IP: *.*.40.179

Łukasz wyciąga ,, asy " z szuflady czyli idą wybory

Hgghggh @ 20:17, 31.05.2022r. IP: *.*.33.26

Wow .PROJEKT ma fiu fiu . Ty chłopie weź dokończ co zaczeleś i przepadnij w odmętach historii

Lolo @ 22:52, 31.05.2022r. IP: *

Oczywiście, że ligi okręgowej, jeszcze niewiadomo czy Narew się utrzyma hehe

» Dodaj komentarz




Redakcja serwisu Moja Ostrołęka nie bierze odpowiedzialności za treść komentarzy zamieszczonych przez internautów. Należą one do osób, które je zamieściły.

Reklama



Najnowsze wideo