« Powrót do serwisu Moja Ostrołęka

Niedziela, 19 maja 2024 r., imieniny Iwa, Piotra, Celestyna

Moja Ostrołęka

Aktualności

Będzie fuzja Narwi z Koroną HiD?

Prezes Narwi Robert Bartkowski i prezes Korony Roman Szkopek
Prezes Narwi Robert Bartkowski i prezes Korony Roman Szkopek

Od kilku tygodni ponownie powraca temat połączenia piłkarskich klubów Narwi i Korony HiD. Celem byłaby budowa jednego silnego zespołu występującego w IV lidze mazowieckiej, który walczyłby o awans do wyższej klasy rozgrywkowej, a nie bronił się przed spadkiem.


Interpelację w tej sprawie złożył wczoraj do prezydenta miasta Ostrołęka Janusza Kotowskiego radny Maciej Kleczkowski.

 

Zwracam się z prośbą o podjęcie rozmów na temat połączenia dwóch piłkarskich klubów z naszego miasta. Drużyny seniorskie występują obecnie w IV lidze i są zagrożone spadkiem do ligi okręgowej tj. odpowiednika 6. ligi. Zdaję sobie sprawę, że MKS Narew Ostrołęka i OTS Korona HiD Ostrołęka to dwa niezależne podmioty, ale z racji tego, że miasto przekazuje corocznie znaczne środki na ich utrzymanie, w moim przekonaniu warto podjąć takie rozmowy - pisze radny w swojej interpelacji.

 

Czy Państwa zdaniem warto podjąć rozmowy? Czy warto połączyć oba piłkarskie kluby? Czekamy na opinie i zapraszamy do udziału w naszej sondzie. Czy wierzysz w połączenie klubów MKS Narew i OTS Korona HiD w celu budowy silnego zespołu seniorów?

Odsłon: 6465
Komentarzy: 39
10:41, 05.11.2013r.

« Powrót do strony głównej


» Powiązane artykuły

Troszynianie zatrzymali lidera

Troszynianie zatrzymali lidera

Zespół Michała Złotkowskiego po raz kolejny udowodnił, iż jego podopiecznych mogą bać się najsilniejszych ekip z Mazowsza. W sobotnim starciu Edgardo Ruiz i spółka wywalczyli punkty z liderem IV ligi.

Narew z Bałazym wygrywa jak się marzy (zdjęcia)

Narew z Bałazym wygrywa jak się marzy (zdjęcia)

Druga wygrana z rzędu zespołu z Ostrołęki. Przed tygodniem ekipa pod wodzą Łukasza Bałazego triumfowała 3:1 na boisku Żbika Nasielsk. W sobotę rywalem niebiesko-czerwonych był MKS Ciechanów.

W Kadzidle miał być mecz. A za tydzień Rzekunianka

W Kadzidle miał być mecz. A za tydzień Rzekunianka

Zespół Kurpika szykował się na bój z GKS-em Gumino. Rywale zajmujący ostatnie miejsce w tabeli nie pojawili się na obiekcie. O ewentualnym walkowerze zdecydują władze okręgowego związku piłkarskiego.

Jantar w CLJ. Siemborska: To duży sukces dla klubu i miasta

Jantar w CLJ. Siemborska: To duży sukces dla klubu i miasta

Piłkarki Jantaru Ostrołęka wywalczyły awans do Centralnej Ligi Juniorek. W następnym sezonie podopieczne Julii Kupis będą się mierzyć w gronie najlepszych ekip kobiecych w Polsce. Zapraszamy na rozmowę z bramkarką drużyny - Zuzanną Siemborską.

Pomożesz zawodnikowi Narwi?

Pomożesz zawodnikowi Narwi?

Zawodnik z rocznika 2008 występujący w barwach Narwi Ostrołęka doznał kontuzji. Podczas spotkania o punkty doznał poważnej kontuzji kolana. W sobotę każdy będzie mógł pomóc Kasjanowi Godlewskiego.

» Wasze komentarze

adam @ 11:10, 05.11.2013r. IP: *.*.59.97

jestem jak najbardziej za takim pomysłem:) Ostrołęka miałaby wtedy mocny klub na 2-3 lige a kto wie czy nie wyżej!!

333 @ 11:32, 05.11.2013r. IP: *.*.137.8

No to jest jakiś pomysł, połączyć 2 kluby, wybrać najlepszych z obu i pakować całą sumę w jeden klub. Jak dla mnie same korzyści. Pomysł na +, mimo że zwykle nie cenię sobie pomysłów Kleczkowskiego...

skutek @ 11:32, 05.11.2013r. IP: *.*.90.83

Spadnie pewnie 6 drużyn,więc Narew i HID się utrzymają,ale od Narwi się trzeba spodziewać dużo więcej bo to tradycja ostrołęckiej piłki,więc Narew do roboty na wiosnę,jak chce utrzymać dobre imię kibiców z Ostrołęki i regionu.Tak czy owak to obie drużyny się utrzymają.

Obiektywny @ 11:34, 05.11.2013r. IP: *.*.0.34

a ja złożę interpelację o połączenie PO z PiSem. Wprawdzie obie grupy są niezależnymi podmiotami, ale z racji tego, że miasto przekazuje corocznie znaczne środki na ich utrzymanie, w moim przekonaniu warto podjąć takie rozmowy

:)) @ 12:03, 05.11.2013r. IP: *.*.113.126

Props Obiektywny :P

npf @ 12:30, 05.11.2013r. IP: *.*.112.218

Warto byłoby podjąć rozmowy w tej sprawie. Ostrołęccy działacze, trenerzy i tak podobno pracują za darmo a w jednym większym klubie każdy miałby swoją pracę do wykonania. Dość już porażek czy to jednych czy drugich z Wyszkowem, Raciążem, Przasnyszem itp. www.facebook.com/narew.picnicfans

gość @ 14:25, 05.11.2013r. IP: *.*.175.212

Dobrze łączymy i co? od razu awans? Nie prawda!
Po pierwsze kluby nie mają aż takich wybitnych piłkarzy, że od razu na 2 sezon będzie awans do 3 ligi, potrzebne 2-3 sezony na zgranie ok. 22 zawodników. Po drugie, co z pozostałymi zawodnikami z miasta? Do Rzekunia, Troszyna, Baranowa,Łysych, Myszyńca?
Po trzecie kwota z miasta nie pozwoli na osiągniecie sukcesu( niestety to kwota nie powalająca i kusząca zawodników) Problem treningów, czy zawodnik będzie zwalniany z pracy, żeby gonił na trening zmęczony, i chciało mu się jeszcze solidnie trenować?
Po czwarte dlaczego miasto, działacze nie potrafią znaleść sponsora strategicznego dla swoich drużyn? czy coś zostało na tym polu zrobione? Jak nie u nas w regionie to może poza nim. Ludzie jeżdżą po świecie (interesy Anglia i Polska-więc co stoi na przeszkodzie, żeby zagadać z podmiotami, które mogłyby wesprzeć drużyny). Miasto, też mogłoby się włączyć w poszukiwania, mają miasta partnerskie i inne kontakty, więc również niech szukają- A w Krukach jest nowa firma , może i oni by coś pomogli.Dziwi mnie Korona i jej właściciel, ma kontakty w całej Polsce a nic nie robi, żeby wypromować się do 3 ligi- ciągnie z dotacji? Ostatnie co z trenerami? Chodzi mi o osobę, która będzie potrafiła coś osiągnąć mając taki potencjał jaki jest w Ostrołęce.
Pozostali na szkolenia do zagranicznych ośrodków, technika piłkarska również się zmienia i podejście treningowe, taktyczne również- niestety! Nie można jechać cały czas jednym schematem gry, lub koncepcją, .

Coach @ 15:39, 05.11.2013r. IP: *.*.46.62

Pomysl zasadny I byl zglaszany kilkakrotnie kilka lat temu przez srodowska sportowe, mam nadzieje ze tym razem jest szansa oraz odpowiedni moment na jego realizacje.Warunek najwazniejszy tez musi byc spelniony zaeby polaczeniem objac nie tylko druzyny seniorow ale wszystkie zespoly mlodziezowe ktorych jest w naszym miescie 15 zrzeszonych w pieciu organizacjach sportowych.Najwyzszy czas uporzadkowac system finansowania I szkolenia w pilce noznej. Z pewnoscia przyczyni sie to do podniesienia pozomu we wszystkich rozgrywkach.Zapewni tez jednolity program szkoleniowy we wszystkich rocznikach I co najwazniejsze w jednym klubie.Mlodzi zawodnicy nie beda musieli wyjezdzac do klubow warszawskich w celu poprawy swoich umiejetnosci, bo przy takim modelu zespoly powinny grac przynajmniej w Lidze Mazowieckiej a process szkolenia bedzie na podobnym poziomie. Zycze powodzenia.

Gość 1 @ 15:41, 05.11.2013r. IP: *.*.175.212

Apel do pana Kleczkowskiego. Czy mógłby pan również włączyć się w budowanie silnej piłki
w Ostrołęce. Ma pan kontakty z władzą ustawodawczą, więc może oni również by pomogli panu w znalezieniu sponsora dla Korony i Narwi, szkoleniowców, a pan by założył szkółkę trenerską jak w Białej Podlaskiej a szkolenie młodzieży z różnych zespołów (prywatnych) w mieście połączyć
i stworzyć silne drużyny juniorskie rożnych roczników i włączyć się z powodzeniem
w walkę zawodach wojewódzkich i krajowych. potem nie będzie problemu z kadrą w seniorach
( długotrwała i cierpliwa praca z młodzieżą pod jednym szyldem-miejskim z dobrą kadrą trenerską i dotacją 400 tys. to co idzie na seniorów i przede wszystkim nie wypuszczaniu jej poza miasto za frii do konkurencji Jagiellonia, Stomil, Legia, Polonia, Bełchatów, Tarnobrzeg lub inne ).

Hehe @ 15:53, 05.11.2013r. IP: *.*.51.0

Jak wiadomo Hid to prywatny zespół więc bez chęci właściciela Miasto może sobie debatować i kasę wydawać na posiedzenie rady....

jacek @ 16:10, 05.11.2013r. IP: *.*.232.8

wszystko fajnie na papierze...
(-) 1 HID jest klubem prywatnym, po fuzji byłby klubem miejskim - myślicie że p. Szkopek odpuściłby wysokie funkcje w klubie ( gdzie z całym szacunkiem nie zna się na zarządzaniu klubem piłkarskim)
(-) 2 nazwa klubu - tylko NAREW - innej nie zaakceptują kibice ( Korona HID Narew, Narew Korona etc - śmiesznie brzmi i dobrze nie wróży)

coach 2 @ 16:36, 05.11.2013r. IP: *.*.238.204

Przyjąłem tę wiadomość z wielką radością i mam nadzieję,że Panowie Radni staną na wysokości zadania i dokonają prawidłowej reformy sportu w Ostrołęce,bo to wstyd aby Nasze Miasto miało zespoły piłkarskie na tak niskim poziomie/IV liga tj dawna B klasa/.a drużyny młodzieżowe przegrywały z takim Sypniewem/przepraszam mieszkańców za takie porównania/ ale to są fakty.Panowie Włodarze w sporcie nie liczy się polityka tylko dobro ogółu,a przede wszystkim dobro młodzieży Naszego Miasta.Ze sportowym pozdrowieniem.

Rob @ 17:54, 05.11.2013r. IP: *.*.55.205

Warto podjąć debatę na temat połączenia klubów. Może jakieś spotkanie zorganizowałby prezydent na którym kibice, działacze itp mogliby zabrać głos.

Jerzy @ 19:53, 05.11.2013r. IP: *.*.94.153

Ze względu na to, że sport na wyższym poziomie kosztuje dużo zdecydowanie w Ostrołęce powinien zostać jeden klub. Pieniądze z dotacji niestety nie wystarczą, aby od razu liczyć na szybki awans i wzmocnienia, a mocnych sponsorów na razie brakuje. Połączenie klubów można byłoby jednak wykorzystać do wzmocnienia drużyn młodzieżowych i stworzenia szkółki piłkarskiej opartej na młodych piłkarzach z najbliższego regionu. Jeśli udałoby się stworzyć w Ostrołęce klasy o profilu piłkarskim w gimnazjum i szkole średniej ( tak jak to robi od lat Polonia w Warszawie ściągając tam najzdolniejszych młodych piłkarzy z drużyn warszawskich), a mieliby oni szansę ogrywać się w silnej lidze makroregionalnej lub centralnej ( sądzę, że po zebraniu najzdolniejszych chłopców z lokalnych klubów dziecięcych drużyna ta spokojnie by się tam znalazła) to docelowo wzmacnialiby seniorów. Rozsądna polityka i promowanie młodych powinna pozwolić na grę na poziomie trzecioligowym. A jeśli udałoby się dobrze sprzedać najlepszych w późniejszym okresie to zastrzyki pieniędzy z transferów mogłyby pozwolić na podwyższenie ligi.
Podstawowa sprawa to stworzenie silnego klubu młodzieżowego do którego zmuszone byłyby oddawać najzdolniejszych chłopców dziecięce MKS z miasta i okolic. Można to spokojnie zrobić kierunkując odpowiednio dotacje i uzgadniając zasady współpracy w środowisku sportowym Ostrołęki. Większość działaczy i trenerów zna się bardzo dobrze i sądzę, że znalazłaby wspólny język.

hardcore @ 20:29, 05.11.2013r. IP: *.*.55.161

Stora wypiela du pe elektrownia tez!!!!!!!!!!!!!!! po zosteje Melvit!!!!!!!!!!!
i lokalni przedsiębiorcy!!!!!Tylko niech Ktos sie z Melvitem dogada,To dobra by byla reklama firmy!!!!
Nawt tak potezna firma jak JBB INWESTUJE TYLKO W REGIONALNY SPORT!!!!!!A stac ich na o wiele wiecej!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Brać przykład z trenera Łomży @ 22:13, 05.11.2013r. IP: *.*.50.242

https:// www. youtube.com/watch?v=Hc3UDSYaCDA#t=190

Kasztan @ 22:18, 05.11.2013r. IP: *.*.50.242

Miasto chce fuzji!!!

przykład sąsiada @ 22:46, 05.11.2013r. IP: *.*.175.212

zamiast link to podałbyś przykład opinii;
oto jedna z nich;
Widzę że jest problem z odbiorem tej wypowiedzi więc spróbuję to trochę wytłumaczyć:

Akurat tutaj Przytuła ma pretensje do całego środowiska związanego z klubem, tj. sponsorzy, kibice (a raczej ich brak na meczach, bo 50 osób w ponad 60tys. mieście na meczu to śmieszna ilość), miasto. Przytuła, sądząc na razie po wynikach trenerem najlepszym może nie jest, ale jednego odmówić mu nie można - zaangażowania w ogólną sytuację klubu. Człowiek z zewnątrz, z drugiego końca Polski, załatwia sprawy które należą do kompetencji zarządu, umawia się z obecnymi lub potencjalnymi sponsorami na rozmowy, itp. Generalnie myślał, że przyjedzie naprawić świat, przy okazji pomoże ŁKSowi. Z tym że nie wiedział, że łomżyńskie społeczeństwo jest dość specyficzne. I chyba dopiero teraz do niego to dotarło, bo ta wypowiedź to takie gorzkie żale na pełnym wkur-u. Już sam fakt że się pofatygował na konferencje coś znaczy, bo zwykle wysyłał swego asystenta - chciał po prostu uzmysłowić ludziom sytuację panującą nie tylko w ŁKS, ale w całym środowisku sportowym w Łomży. Problem jest jeden - każdy o tym wiedział wcześniej, ale nikt nie ma ochoty coś z tym zrobić.
A swoją drogą to czy nie przypomina nam to podobnej sytuacji i w naszym mieście?

Obiektywny @ 06:45, 06.11.2013r. IP: *.*.112.122

Panie Kleczkowski - skoro jest Pan za połączeniem klubów piłkarskich to po co Pan zakładał dwa czy trzy lata temu kolejny klub piłkarski? Gdzie tu sens i logika? A wy ludzie zacznijcie trochę myśleć - czy myślicie, że Prezes Szkopek będzie spłacał długi klubu MKS Narew Ostrołęka? Korona HiD na co sama nazwa wskazuje ma sponsora strategicznego a klub MKS Narew dalej ma jedynie długi. Więc myślę, że połączenie tych klubów nie ma sensu. Bardziej logiczne byłoby ogłosić upadłość klubu MKS Narew i przenieść wszystkie drużyny młodzieżowe do klubu Korona HiD.

mistrz @ 07:29, 06.11.2013r. IP: *.*.217.37

Do obiektywny:w części dotyczacej klubu Pana Kleczkowskiego gdzie trenerami sa zawodnicy Narwi się z Tobą zgadzam , po co? Niech pierwszym krokiem będzie ze połączą się z Narwia.Co do sponsora strategicznego hid juz mniej.Jaki to strategiczny jak dostaje z miadta 130tys? Nie tworzy nowych.grup naborowych i utrzymuje się z tej kasy, nieplacac chlopakom uzgodnionej kasy.To w Narwi powstala Akademia Pilkarska Narwii Ostrołęka i trenuja maja 3 kolejne roczniki prowadza tez nabór do kolejnych.A hid ktory kiedys szkolil młodzież noc nie robi podobno Prezes chce się wycofać z piłki i nie daje centa.O jakich dlugach Narwii piszesz ? Znakomita część została splacona i połączenie byłoby dobrym rozwiązaniem pod warunkiem ze z miasta na piłkę poszły by co najmniej takie same środki. Wszystko powinno być koordynowane w jrdnym klubie wtedy nasze druzyny gralyby w dobrych ligach a nie w ogonach slabych.Naturalnie nie zabraniac prywatnym inwestorom tworzenia szkolek ale za swoja.kase nie miejska.

lol @ 08:38, 06.11.2013r. IP: *.*.90.247

wiekszosc tych komentarzy pisza ludzie zwiazani z narwia i to oni by chcieli polaczenia,,,,w narwi powstala akademia ale nie ublizajac trenerom[emerytom] to ja syna jak bym mial nie dalbym tonewie i zalewskiemu,,,,grupa istnieje kilka tygodni i juz zbierane sa skladki:) a co do mlodziezy to druzyna tonewy spadnie z ligi mazowieckiej a marczak lata i mysli jak ze swoim rocznikim odejsc do korony tak jak to zrobil ze swoij druzyna cwiek a teraz w koronie sa bardzo silne 3zespoly mlodziezowe o czym swiadcza wyniki;;;;;2000r trenera robaszkiewicza gra w mazowieckiej lidze,2001r lider ligi okregowej tak samo rocznik 2002 lider i rocznik 2003 wicelider swojej ligi

npf @ 09:25, 06.11.2013r. IP: *.*.112.218

Komentarze piszą osoby, których nie kręci oglądanie derbów w IV lidze, którzy wolą oglądać jeden ostrołęcki klub w meczach z Siedlcami czy Radomiem. Szansa na połączenie jest tylko kilka osób do tej pory związanych z Narwią i HiDem musiałoby na bok odłożyć swoje ambicje dla dobra ostrołęckiej piłki, czyli dla nas - kibiców. www.facebook.com/narew.picnicfans

do coach @ 11:29, 06.11.2013r. IP: *.*.232.137

masz rację powinna być jedna drużyna młodziezowa w danym roczniku prawda jest ze ostrołeka jest dostarczycielem piłkarzy dla rzekunia i troszyna tyle kasę miejsckiej a jak napisałes młodzież przegrywa z sypniewem jak mają zdolnym młodziaków to do ostrołeki ich wspólpraca z takim klubem i tyly

mistrz @ 11:36, 06.11.2013r. IP: *.*.27.210

Do lol:nie jestem zwiazany z Narwia pisze tylko fakty.Moje dziecko chodzi do tych trenerow i bardzo sobie chwali(wykształcenie, doświadczenie itd).Jesli dotknales nazwisk to napisz kto trenuje dzieci w hidzie a jesli nie pamiętasz to podpowiem: T.Slowik (przeszlosc znana)wzial grupe bo nie bylo trenera bez zadnych papierów, J.Cwiek (....bez koment) Robaszkiewicz (od ktorego uciekaja zawodnicy ostatnio czterech po olbrzymich klotniach) jesli chodzi o treningi kochany Lol sa w tej Akademii od czerwca.Badz obiektywny. Dlaczego Narwi ma zalezec na połączeniu? Zeby uzerac sie z Panem Szkopkiem? Napisz tez ze te roczniki wyprowadzil cwiek z Narwi i jest to jedna grupa chlopcow ktora gra w 3 rocznikach.Zaden rozsadny rodzic nie oddal by dziecka do ludzi bez papierow do nauczania i z dziwnymi zapedami (hid).Nie jestem zwiazany z Narwia choc swoja sympatie do tego klubu mam i jemu kibicuję. Nie piszcie ze to prywatny klub bo dostaje z miasta 130 tys zl.Mam wrażenie ze poprostu piszesz to z hidu i obawissz się o swoja posadę bez papierpw trenerskich lub pedagogicznych nikt cie tam nie weźmie to pewne.A połączenie daloby siłę klubowi i mysle awans szybki do co najmniej 3 ligi jednak myślę ze to niemożliwe chyba ze miasto pogrozi palcem.

do mistrz:) @ 12:11, 06.11.2013r. IP: *.*.109.90

akademia istnieje od czerwca i wielcy trenerzy zaczynaja od skladek a nie od nauczania dzieci gry w pilke:) druga rzecz ja jestem tylko rodzicem i tez bylym pilkarzem ale zadne moje dziecko nie gra w pilke i znam dobrze te srodowisko ostroleckich pilkarzy trenerow i dzialaczy a co do uprawnien to marcin roman trener narwi nie ma podobno zadnych a w protokole meczowym jako trener wpisywany jest trener mojej ostroleki stachowicz:) co do trenerow z korony i robaszkiewicza rocznika to jacys chlopcy odeszli do szkoly do stolicy co do pana jacka to odszed z narwi bo mu pan bartkowski nie placil co do slowika przeszlosci to mial konflikt z prawem zostal uniewnniony i wiem ze dostal duze odszkodowanie a kurs tez ma zrobiony a w polaczenie klubow nie wierze i jest to tylko marzenie ludzi zwiazanych z narwia

Narvianin @ 12:18, 06.11.2013r. IP: *.*.0.109

Do lol: Kazdy ma prawo do swojej oceny ,jednak przy kazdej musi byc jakas doza obiektywizmu I prawdy. Kol. wspomina o wyjatkowych sukcesach druzyn mlodziezowych OTS Korona i powoluje sie na rocznik 2000 otoz prawda jest taka ze ta druzyna owszem wystepuje w Lidze Mazowieckiej z tym ze na dzien dzisiejszy zajmuje 9 miejsce w tabeli I zdobyla 8 pkt. Wiec na dobra sprawe mniej o 1 od pilkarzy Narwi 98.
Wiec szanse na spadek ma podobny. Dlatego przed wydaniem swojej opinii moze warto segnac do faktow I zdrowego rozsadku.

Gr @ 13:30, 06.11.2013r. IP: *.*.174.96

Piszecie, że kibice mają coś do powiedzenia. Otóż nie macie, bo jesteście nieletni. Nie przeszliście jeszcze mutacji głosu, a chcecie o czymkolwiek decydować? Ostrołęka to wieś i jest za mała na dwa kluby.

Kasztan @ 13:46, 06.11.2013r. IP: *.*.50.242

Popieram przedmówcę.

Gość 2 @ 14:00, 06.11.2013r. IP: *.*.57.87

Panowie dyskusja schodzi na mętny nurt. Co kto i jak, ale umyka to co najważniejsze. Co dalej z ostrołęcką piłką? Łączenie klubów nie załatwia sprawy. Powinni wszyscy razem spotkać się w UM w Ostrołęce i ustalić jakiś sensowny plan dla klubów. Powinni tam być kibice, piłkarze, trenerzy, prezesi i gospodarz-prezydent miasta. Jeżeli kogoś pominiemy, to gwarancja , że nic się nie zmieni i dalej ktoś rzuci hasło co dalej na innym portalu internetowym a Narew i Korona będzie już
w lidze okręgowej! Wszyscy powinni skupić się na szukaniu sponsorów strategicznych dla seniorów na wiosnę i dalszą działalność
a szkolenie młodzieży powierzyć miastu
z dotacją 400 tys. co idzie na kluby i seniorów.

npf @ 14:31, 06.11.2013r. IP: *.*.112.218

Do Gr: Oczywiście głos kibiców nie jest decyzyjny ale zupełne jego pomijanie też właściwe nie jest. Wystarczy pójść na mecz, usiąść na krzesełku i posłuchać co ludzie sądzą, czego brakuje, co by zmienili ( np. brudne krzesełka, bilety powinni wprowadzić bo nic się nie ruszy, szalika nie ma gdzie kupić, spiker pierdzi i nic nie rozumiem co mówi itp.). Zupełne pomijanie zdania ludzi, którzy chcą przychodzić na mecze i wspierać klub jest dużym błędem i powoduje odwracania się kibiców od klubu. Pozdrowienia dla tych wytrwałych ;) www.facebook.com/narew.picnicfans

Jerzy @ 16:27, 06.11.2013r. IP: *.*.94.153

Gdyby było organizowane spotkanie to zaproszenie powinno być również przesłane do większych ostrołęckich firm.
Każdy klub powinien prowadzić własny sklep z pamiątkami. Nie trzeba do tego miejsca. Można sprzedawać je przed meczami i w internecie. Zawsze to parę złotych dodatkowego dochodu.
Co do starych trenerów ( Tonewo, Zalewski) chciałbym zauważyć, że to za ich czasów młodzież z Narwi osiągnęła największy sukces w historii zajmując 8 miejsce w Polsce w tzw. Ogólnopolskiej Spartakiadzie Młodzieży ( były to wtedy praktycznie mistrzostwa Polski). A grały tam nie byle jakie drużyny ( Widzew Łódź, Śląsk Wrocław, ŁKS Łódź, KSZO Ostrowiec Świętokrzyski, Lech Poznań itp).
Gdyby umiejętnie szkolić młodzież i skupić ją w jednym klubie w Ostrołęce byłaby rywalizacja o miejsce w składzie i motywacja do treningu, a to musiałoby zaowocować sukcesami.

Wielebny @ 22:42, 06.11.2013r. IP: *.*.158.52

Niczego nie będzie. Nie ma szans.

klo @ 22:57, 06.11.2013r. IP: *.*.213.84

panie tonewo kogo to interesuje co bylo30lat temu:) podobno pan jerzy laskowski zaklada szkolke bramkarska:)

cała prawda @ 10:03, 07.11.2013r. IP: *.*.69.140

Możecie pisać co chcecie i tak Korona nie połączy sie z Narwią prędzej któryś klub sie rozsypie jak sie połączy:)

kibic @ 21:57, 07.11.2013r. IP: *.*.64.65

do cała prawda: połączenie pewnie nie będzie,i nie pisz że się zespoły rozpadną bo gó*** wiesz a piszesz.Zobacz sytuacje obu klubów finasową,a dopiero pisz,Narew prawie wyszła na prosto,a HID ma kasę ze sklepów z całej polski,a nic z tej kasy nie ma słabew wyniki i piłkarze.

hhjgh @ 23:32, 07.11.2013r. IP: *.*.161.232

pan szkopek nie ma sklepow w calej polsce tylko w samej ostrolece kioski i hurtownie panie KIBIC.

kibic @ 09:34, 08.11.2013r. IP: *.*.64.65

A wiecie czemu Narew i Korona mają słabe wyniki ? Bo mają słabych trenerów M.Roman i T.Słowik powinni być asystentami pierwszego trenera ,a nie od razu pierwszymi trenerami.Narew miała w rundzie wiosennej sezonu 2011/2012 dobrego trenera Kazimierza Puławskiego,którego zawodnicy sobie chwalili.

ja @ 11:02, 08.11.2013r. IP: *.*.83.157

teraz bede adwokatem slowika:) jest od wielu lat w koronie jako grajacy trener i zaliczyl juz 2 albo 3 awanse do 4 ligi tak samo jak i spadki i za czasow stanislawskigo i pulawskiego byl drugim trenerem i mial czas cos od nich sie nauczyc

statystyk @ 11:49, 08.11.2013r. IP: *.*.211.158

tylko z tego co do tej pory widać to Korona ma lepszych piłkarzy choć nie powinna patrząc na składy. Nosek i Dzbeński mają już po 9 bramek a w Narwi liderami są zawodnicy którzy mają po 3 bramki a sa doświadczonymi zawodnikami 3,4 ligowymi a ten dzbeński to pierwszy sezon gra w 4 lidze i proszę. Narew ma trochę lepszą obronę wiec jeśli by to połączył to mogło by to dobrze wyglądać:)

» Dodaj komentarz




Redakcja serwisu Moja Ostrołęka nie bierze odpowiedzialności za treść komentarzy zamieszczonych przez internautów. Należą one do osób, które je zamieściły.

Reklama



Najnowsze wideo