« Powrót do serwisu Moja Ostrołęka

Niedziela, 24 września 2017 r., imieniny Gerarda, Teodora, Hermana

Moja Ostrołęka

Aktualności

Korona pewnie pokonała Mazura (zdjęcia, wideo)

Piłkarze ostrołęckiej Korony pokonali Mazura Gostynin w starciu piątej kolejki IV ligi mazowieckiej w grupie północnej 2:0. Podopieczni trenerów Marcina Truszkowskiego i Pawła Samsela rozegrali kolejne dobre spotkanie i walczyli ważny komplet punktów.


Przed sobotnim starciem było wiadomo, że żółto-niebiescy wyjdą na plac gry bez swojego etatowego środkowego obrońcy Roberta Cychola. Do gry powrócił z kolei Piotr Dawidzki, którego przerwa w zajęciach trwała kilka tygodni. Doświadczony zawodnik rozegrał zarówno kilka minut w pierwszym, jak i drugim zespole.

 

W pełni przygotowany do gry w IV lidze nie jest jeszcze Marcin Kraska, dlatego utalentowany 20-letni wychowanek Korony, który ostatnie dwa sezony spędził w trzecioligowym Ełku na debiut drużynie prowadzonej przez trenera Marcina Truszkowskiego będzie musiał jeszcze chwilę zaczekać.

 

Szkoleniowiec Korony podobnie, jak w poprzednim starciu postawił na tych samych zawodników, na środek defensywy przesuwając Wojciecha Skorupkę. W spotkaniu na stadionie przy ulicy Witosa kibice byli świadkami konfrontacji stojącej na dobrym poziomie, w której ostrołęczanie po raz kolejny potrafili zapisać komplet punktów na swoim koncie.



Pierwszą bramkę w sobotnim starciu w szóstej minucie meczu zdobył Maciej Staszczuk, wykorzystując świetną akcję przeprowadzoną przez Pawła Kowalkowskiego. W drugiej połowie spotkania drugiego gola dla żółto-niebieskich zdobył Dominik Dzwonkowski przy asyście Przemysława Olesińskiego. Goście najlepszą okazję do strzelenia bramki mieli w końcówce pierwszej połowy meczu, a Andrzeja Łyzińskiego od utraty gola uratował słupek.

 

Kolejny meczu piłkarze ostrołęckiej Korony rozegrają w sobotę, 9 września. Rywalem w wyjazdowym meczu szóstej kolejki będzie Huragan Wołomin. Mecz został zaplanowany na godz. 11.00.

 

Korona Ostrołęka - Mazur Gostynin 2:0 (1:0)
Bramki: Staszczuk 6., Dzwonkowski 64.

 

Korona: Łyziński - Kowalczyk, Skorupka, D. Jastrzębski, Dzbeński - Strzeżysz (86. Gąska), K. Jastrzębski (79. Dawidzki) - Staszczuk (46. Laska), Dzwonkowski, Olesiński - Kowalkowski (61. Drężewski)

 

Zobacz zdjęcia:
Spotkanie 5 kolejki IV ligi mazowieckiej: Korona Ostrołęka - Mazur Gostynin (2.09.2017)

 

Odsłon: 4693
Komentarzy: 12
22:43, 02.09.2017r.

« Powrót do strony głównej


» Powiązane artykuły

Kolejne mecze w B klasie Korony II i Narwi

Kolejne mecze w B klasie Korony II i Narwi

Przed kibicami kolejna ciekawa odsłona spotkań w B klasy w grupie Ostrołęka. Faworyci rozgrywek - Korona II Ostrołęka - MZKS Narew 1962 Ostrołęka rozegrają swoje spotkanie na terenie niżej notowanych rywali. Dojdzie tym razem do niespodzianek?

Korona o punkty powalczy z MKS Przasnysz

Korona o punkty powalczy z MKS Przasnysz

Trudne zadanie czeka piłkarzy ostrołęckiej Korony w spotkaniu ósmej kolejki rozgrywek IV ligi mazowieckiej w grupie północnej. Tym razem podopieczni trenera Marcina Truszkowskiego na wyjeździe powalczą o zwycięstwo w prestiżowym starciu z MKS Przasnysz.

KS CK Troszyn powalczy z Orzycem Chorzele

KS CK Troszyn powalczy z Orzycem Chorzele

Piłkarze KS CK Troszyn w spotkaniu ósmej kolejki rozgrywek ligi okręgowej w grupie Ciechanów-Ostrołęka podejmą Orzyca Chorzele. Podopieczni trenera Łukasza Bałazego chcą odnieść zwycięstwo w meczu przed własną publicznością na stadionie przy ulicy Słowackiego.

Kurpik kontra Bartnik, mecze Rzekunianki i Świtu

Kurpik kontra Bartnik, mecze Rzekunianki i Świtu

Piłkarze Kurpika Kadzidło, Bartnika Myszyniec, Rzekunianki Rzekuń i Świtu Baranowo powalczą o kolejne punkty w A klasie. Najciekawsze będzie kolejne derbowe spotkanie w powiecie ostrołęckim, które zostanie rozegrane w Kadzidle.

Kowalkowski: Zaryzykowałem, uderzyłem i... (wideo)

Kowalkowski: Zaryzykowałem, uderzyłem i... (wideo)

Napastnik Korony Ostrołęka Paweł Kowalkowski został bohaterem sobotniego starcia Korony Ostrołęka z Drukarzem Warszawa. Bramka zdobyta w doliczonym czasie gry pozwoliła gospodarzom zachować miano niepokonanej drużyny na stadionie przy ulicy Witosa.

» Wasze komentarze

sss @ 00:43, 03.09.2017r. IP: *.*.43.3

nie wiem czemu ale bawi mnie widok dawnych jakże zawzięcie przywiązanych piłkarzy Narwi gdy z wielką zażartością krzyczą "korona". Jak z nimi kiedyś grałem w Narwi, to nie stronili od uszczypliwych komentarzy na temat korony, ani nie kryli szydery wobec tego klubu. Cóż, jak wiatr zawieje tak chorągiewka się odwraca ;)

Raul Lopez Barrera @ 01:04, 03.09.2017r. IP: *.*.160.67

Jak to jest NAREW TAK NA SERIO I NIC TEGO NIE ZMIENI. Tak sie tworzy atmosfere i druzyne. Sa razem BRAWO Brawo dzwonek.pieknie sie złożyłes ale uwazaj bo Solskiear po bramce w finale LM na 3:2 z Bayernem w ten sam sposob sie cieszyl i rozpierniczyl sobie kolano;)potem juz jego kariera nie byla jaka mogla by byc! A ze Cie lubie i szanuje to mówię. P.S No chyba że jest deszczyk ;)

Werwa @ 04:55, 03.09.2017r. IP: *.*.13.222

Otóż to. Korona idziemy po awans. Dzięki wszystkim dla których ważniejsza jest Pilka a nie podziały korona -Narew. Jestem mega zadowolony z gry korony

Tomek @ 07:58, 03.09.2017r. IP: *.*.13.222

Kibice tylko dla narwi
Pilka nożna tylko dla korony.
Zwycięstwa tylko dla kibiców.
Zapraszamy dzis o 11:00 na mecz na Witosa.

Kibic @ 09:17, 03.09.2017r. IP: *.*.31.137

Brawo, bo wyglądało to po raz kolejny naprawdę nieźle. Teraz trzeba się skoncentrować i zapunktować również na wyjeździe.

fan futbolu @ 10:04, 03.09.2017r. IP: *.*.118.200

Do sss.Zgadzam sie z tobą kolego ,też to zaobserwowałem, najlepszy byl Cycholek z okienka

Kibic @ 07:20, 04.09.2017r. IP: *.*.177.34

Chyba normalne że jak ktoś jest dobry to gra w wyższych ligach,a nie znża się do poziomu B klasy. Może za parę lat chłopaki powracają do Narwi.

Stefan @ 07:40, 04.09.2017r. IP: *.*.130.239

Panowie cychol to jest jeden z dwóch osób dojezdzających reszta chłopaku to dobra ekipa ktora zna sie przez kilka lat ostatnich z ostrołęckich boisk czy to narwi czy koroniy w tym momencie najlepsza ekipa conajmniej 5ciu ostatnich lat powinniśmy ich wspierać ponieważ w tym momencie w koronie zebrała sie naprawde dobra paka najlepszych zawodników z.ostrołęki i zeby nie było szkoda ze to nie narew ale narew sie rozpadła....ale apeluje dajcie im szanse w koronie bo zasługują na wsparcie bo.myslę ze godnie reprezentują nasze miasta a ja zawsze byłem za chłopakami a nie za kibicami. Rozumiem kibiców narwi i fajnie ze chcą podtrzymać tradycje legendarnego klubu jakim jest narew ale nie złoście na chłopaków ktorzy chca tylko grać w pile na jak.najwyższym poziomie i godnie reprezetować swoje ukochane miasto i nie ich wina ze zarzady i władze nie moga sie dogadać bo prawdziwa piłka jest na boisku a nie we władzy

kibic @ 07:48, 04.09.2017r. IP: *.*.236.122

Prawdziwa pilka jest na boisku a nie we władzy? A gdzie pracuje wiekszosc trenerów i pilkarzy korony? W miejskiej spółce wiec gdyby wladza na to nie pozwoliła to skąd prezes klubu miałby na wypłaty?

Stefan @ 08:40, 04.09.2017r. IP: *.*.130.239

Kolego zle.mnie zrozumiałeś chodzi mi o to ze nad tym wszystkim są zawodnicy wspolni koledzy dla.ktorych najwazniesze jest żeby stworzyć drużne ktora bedzie mogła zaistnieć i godnie reprezetować miasto a myśle ze tacy zawodnicy jak mara łyżwa dawidzki dzbenski nosek skorupka ary czy górski zalezy jedynie na poziomie sportowym i miasto jako jedność bo chcą coś zrobić dla Ostrołeki bo wiekszaś tych chlopaków była w narwi oszukiwana przez tyle lat ale grali bo mysleli ze bedzie kiedyś lepiej kiedy miarka sie przebrała połoczyli siły i w Koronie znalezli nadzieje ze jeszcze moze być lepiej w ostrołeckiej piłce... tak naprawde.można powiedziec ze oni jako zawodnicy zrobili taka fuzje dla dobra nas wszystkich i tworzą teraz naprawde zgraną paczkę i tak trzymać chłopaki ja jestem z wami ponad podziałami

Fan futbolu @ 09:26, 04.09.2017r. IP: *.*.40.66

Do Stefana.Ten drugi z dojezdzajacych też tam był tylko nie krzyczał nie cezuralnych słów o Narwi w przeciwienstwie do tego pierwszego i za to gość zasługuje na szacunek

Hah @ 13:51, 05.09.2017r. IP: *.*.166.224

Kowal nie pisz na siebie komentarzy na szacunek to trzeba zapracować na boisku

» Dodaj komentarz




Redakcja serwisu Moja Ostrołęka nie bierze odpowiedzialności za treść komentarzy zamieszczonych przez internautów. Należą one do osób, które je zamieściły.

Reklama










Karting

Najnowsze wideo